Найбільше видавництво глянцю продовжує процес реорганізації компанії – запроваджує передплату paywall на онлайн-версії журналів. Нагадаємо, що Condé Nast – журнальне видавництво, яке є підрозділом медіакомпанії Advance Publications.
У США видавництво випускає 18 журналів, зокрема Architectural Digest, Bon Appétit, GQ, The New Yorker, Vanity Fair і Vogue, а також чотири ділових видання, 27 сайтів і понад 50 застосунків для мобільних і планшетних пристроїв. Компанія, що розташована в Нью-Йорку, була заснована в 1909 році Конде Монтрозом Настом і з 1959 року належить родині Ньюхаус.
Найвідоміший продукт видавництва Conde Nast – журнал Vogue. Не хочемо вас шокувати, але журнал видається з 1892 року.
Найвідоміший продукт видавництва Conde Nast – журнал Vogue. Не хочемо вас шокувати, але журнал видається з 1892 року.
Найпопулярніше fashion-видання на планеті Земля пережило всі етапи технологічної революції в медіа: журнал був чорно-білим, кольоровим, з мальованими ілюстраціями, з фото, з матовими обкладинками, з глянцевими, діджиталізувався, почав створювати свій унікальний контент, успішно ввійшов у соцмережі .
До сьогодні весь цифровий контент із усіх видань, включаючи «Біблію моди», був у відкритому доступі. І це було щастя, тому що давало можливість мільйонам людей доторкнутися до високоякісної журналістики, доброго смаку, ідеальної візуальної історії та найбільш значущих героїв моди та сучасної культури.
На сьогодні Condé Nast запровадив paywall (щомісячний платіж за доступ до контенту) у трьох онлайн-виданнях: The New Yorker, Vanity Fair і Wired. На сайтах цих видань користувач може прочитати перші чотири статті безкоштовно, решту контенту – після передплати.
The New Yorker почав продавати платний доступ до публікацій в 2014. До 2018 року журнал згенерував 115 мільйонів доларів тільки на передплаті. За даними The Wall Street Journal, видання забезпечило собі 69% зростання порівняно з $68 млн прибутку, отриманого в 2015 році.
The New Yorker почав продавати платний доступ до публікацій в 2014. До 2018 року журнал згенерував 115 мільйонів доларів тільки на передплаті. За даними The Wall Street Journal, видання забезпечило собі 69% зростання порівняно з $68 млн прибутку, отриманого в 2015 році.
Найцікавіше, що запровадження платного контенту ніяк не відбилося на падінні загального трафіку. У The New Yorker онлайн-аудиторія в грудні зросла на 12% порівняно з груднем 2015.
Цієї середи представник видавництва розповіла Fortune, що доступ до американських версій онлайн-видань буде тільки за передплатою. Директор з доходів і маркетингу Condé Nast Памела Друкер Манн ще раз підтвердила виданню The Wall Street Journal, що запровадження системи paywall не відіб’ється на зниженні цифрової аудиторії видань. «Коли ти ставиш цінник на якийсь товар, це означає, що ти висловлюєш впевненість у цінності свого продукту», – поділилася Друкер Манн своїм баченням ситуації з The Wall Street Journal.
«Це наступна фаза стратегії після впровадження передплати на онлайн-версію журналу New Yorker у 2014, – написав CEO видавничого дому Боб Саверберг у повідомленні, розісланому працівникам видавництва, як стверджує The Wrap. – На прикладі аудиторії, що читає онлайн-версії The New Yorker, Wired і Vanity Fair, ми змогли переконатися, що читачі готові платити за якісний контент. Чесно кажучи, обсяг дохід від paywall в цих проектах перевищив наші очікування».
Wired і Vanity Fair запустили функцію платного контенту менш як рік тому і їхня аудиторія зросла на 12% і скоротилася лише на 3% порівняно з місяцем до запуску paywall.