Минулого тижня модний журнал L’Officiel Ukraine спільно з #KyivMusicFilm провели закритий допрем’єрний показ фільму «Дріс Ван Нотен. Інтимний портрет дизайнера».
Цього сезону столична публіка змогла побачити три фільми про найвідоміших дизайнерів – Олександра Макквіна, Вів’єн Вествуд і Дріса Ван Нотена. Популярне видання про моду L’Officiel Ukraine активно підтримує ініціативу знайомити читачів із залаштунками fashion-бізнесу.
«Телекритика» поговорила з головним редактором журналу Уляною Бойко і з Кирилом Марікуцею з #KyivMusicFilm про бізнес-складову нішевого кіно і зростання популярності сегмента не тільки серед модних інсайдерів, а й у широкої аудиторії (фільм виходить у прокат у столичних кінотеатрах «Київ», «Жовтень» і Kiev Cinema).
Уляна Бойко, головний редактор L’Officiel Ukraine:
Уся наша ініціатива (серія закритих допрем’єрних показів фільмів про кіно) – показати і оживити ті історії, про які ми пишемо. Показати освітню частину. У нас прекрасні партнери #KyivMusicFilm. Хлопці привозять дійсно нішеве кіно.
Зараз справді цікаво не просто дивитися на речі, не просто знати, що цей бренд існує. Цікаво знати бекграунд, історію створення цього бренду. Сьогодні – фільм про легендарну особистість (дизайнера Дріса Ван Нотена. – Ред.). Він один із небагатьох дизайнерів, який дуже довго керував власним брендом. Він живий, у нього можна взяти інтерв’ю. І це загальне визнання.
Час, коли журнали лише продавали тираж або рекламу, відходить на другий план. Тепер потрібно завжди пропонувати нові рішення, щоб партнерам було цікаво з вами співпрацювати. Один із таких шляхів – спільні культурні офлайн-заходи.
Зараз не можна працювати стандартними рішеннями. Час, коли журнали лише продавали тираж або рекламу, відходить на другий план. Тепер потрібно завжди пропонувати нові рішення, щоб партнерам було цікаво з вами співпрацювати. Один із таких шляхів – спільні культурні офлайн-заходи. Спільні освітні онлайн-проекти зі змістом, що порушують соціальну проблематику. Це вихід за рамки.
У нас (у журналу та сайту L’Officiel Ukraine. – Ред.) досить нішева аудиторія. Це не мас-маркетинг, відповідно – селектив. Підбір аудиторії і партнерів досить вузький, у нашому підході і в нашому сегменті. Якщо говоримо про ту аудиторії, на яку ми орієнтуємося, їй цікаво читати інтерв’ю, про бренди, сторітелінг-матеріали, як розвивалися великі корпорації тощо. Це запит як читача, так і рекламодавця.
Кирило Марікуца, #KyivMusicFilm:
Ми здійснюємо прокат і показ у кінотеатрах кіно про музику і культуру в широкому сенсі. Починали ми з музики, це були одноразові покази. Поступово це переросло у значно більше. Зараз ми показуємо записи опер і балетів у постановці Лондонського королівського театру. Показуємо фільми про мистецтво, моду…
Проект #KyivMusicFilm – передусім про культуру і трошки про бізнес. Ми присутні на українському ринку: показуємо кіно в Києві, Харкові, у Львові.
Про позиціонування #KyivMusicFilm на українському ринку. Нішеві фільми залишаться нішевими. Широкий прокат – це широкий прокат. Тенденція на збільшення кількості екранів у нас, звичайно, буде.
Починали ми з музики, це були одноразові покази. Поступово це переросло в більше. Зараз ми показуємо записи опер і балетів у постановці Лондонського королівського театру. Показуємо фільми про мистецтво, моду…
Про вибір кіно. Прямолінійні фільми про поп-культуру нам не цікаві. Переосмислення поп-культури під іншим кутом – це цікаво. Наприклад, нещодавно в прокаті був фільм про співачку M.I.A. Історія героїні, розказана не як про реп-виконавицю, а з іншого боку – про активістську діяльність M.I.A, яка зазвичай залишається за кадром. Мета цього фільму – показати, що за спірною поп-артисткою, комерційно успішною, людина з позицією.
Інтерв’ю «Телекритики» зі співачкою M.I.A, яке відбулося на Берлінському кінофестивалі в 2018-м, можна прочитати за посиланням.
Для колажу викорисані фото: http://dries.prokino.de/
© 2016 Prokino. Alle Rechte vorbehalten. made by novagraphix