Першим шеф-редактором проекту був Дмитро Крапивенко. З 2014 року проект веде команда Катерини Коберник, а шеф-редактором сайту є Костянтин Войтенко. Сьогодні, за даними дослідницької платформи Gemius, сайт «Телевізійної служби новин» каналу «1+1» – один із лідерів серед новинних сайтів в уанеті зі щомісячною аудиторією 4 мільйони унікальних відвідувачів. Понад 60% користувачів читають сайт із мобільних пристроїв.
Сторінки ТСН у соціальних мережах також одні з найпопулярніших в українському сегменті. Так, сторінка сайту в Facebook налічує 1 мільйон підписаних, а в Twitter – 891 тисячу. Про те, як вдалося досягти таких показників, про пріоритети в роботі та нові технології, які впроваджує ТСН.ua, «Телекритиці» розповів шеф-редактор проекту Костянтин Войтенко.
Про зміни
Про лідерство
Крім цього, ми також працюємо з Accelerated mobile pages (AMP) від Google. Якщо трохи зануритися в деталі, – це технічне рішення, яке працює з контентом і в основному допомагає просувати матеріали в пошукових системах, які працюють на AMP, в пріоритети видачі. Також AMP допомагає за низької швидкості мережі виконати оперативне завантаження веб-сторінок, що теж зручно, враховуючи можливості мобільного інтернету наших українських провайдерів.
Сайт TСН.ua першим серед українських новинних медіа запустив формат AMP-історій. Цей інструмент від Google дає змогу переглядати вертикальні відео- та фотоісторії в повноекранному режимі з мобільних пристроїв. Для перегляду публікацій цього формату на сайті ми й створили окремийрозділ ТСН stories.
Про кооперацію з ТСН
Про «ТСН. Допомога»
Про зони для розвитку та плани
Про фейки
У сучасному новинному полі фейки неминучі. (Сміється.) Серйозний факт-чекінг – один з основних принципів роботи редакції. Оскільки поширювачі фейків з боку агресора чинять досить хитро – вони підробляють акаунти, шифрують листи, роблять різні інформаційні вкидування. Убезпечити себе від потоку фейкової інформації досить складно.
Ми, як і багато інших ресурсів, що існують під час гібридної війни, використовуємо стандартні способи верифікації фото і відео, які прописані в базових рекомендаціях із боротьби з фейками – від пошуку за картинками в Google до проекту Citizen Evidence Lab від AI.
Про найрезонансніший матеріал
Пам’ятаю, це був жовтень 2014 року. Тоді ми вперше в редакції спробували нову форму новин – лонгріди. Перший текст, виданий нами, був про кіборгів, які тоді утримували Донецький аеропорт. Наше завдання було – коротко і доступно описати, що відбувалося з часу захоплення локації і до її звільнення. Для цього ми використовували наші ексклюзивні фото та відео, які знімали колеги з ТСН.
Про унікальне
У ТСН.ua є свій відеовідділ, який робить нарізку відео з ТСН, – титрування, спеціальний монтаж і в нас є «митець» – це людина, яка робить те, що вже точно не роблять інші, а саме – пародії. Це, як ви зрозуміли, наші реп-цитати.
Ось, до речі, найпопулярніша з них. Ролик «Мовні ляпі політіків» набрав понад 5,2 мільйона переглядів: