Давайте ж дізнаємося, чим цікавилася українська телеаудиторія на початку червня.
Серіали
ICTV
Минулого тижня серіал «Пес» посів лідерські позиції в топі дня, приносячи «чоловічому каналу» високі рейтинги. Як ми пам’ятаємо, наприкінці травня у слоті 21:20 на ICTV була 4-серійка «Перевірка на міцність», яка також виводила канал у топ, отримуючи в середньому за серію до 10% частки за аудиторією 18-54. Четвертому сезону «Пса» пощастило більше. Перша серія в понеділок, 3 червня, принесла каналу 12,2% за аудиторією 18-54 і 13,4% за 18-54 (50k). Наступного дня частка проекту по всій Україні впала до 11,9%, зате у великих містах інтерес до серіалу зріс – 14,4%. Максимальні показники за 18-54 (50k) у «Пса» вийшли в середу – 15,3%.
Непоганими показниками відзначився також серіал «Майор і магія» (вівторок, 22:30) – багатосерійка отримала 11% за аудиторією 18-54 (50k).
«Україна»
Якщо ж порівнювати весняні показники каналу з тим, що «Україна» має зараз, – можна сміливо заявляти про повернення каналу на колишні позиції. Передусім зростання залученості української аудиторії до каналу пов’язане з повтором серіалу «Чорна кров» (будні, 22:00) який йде на каналі ще з початку травня.
З перших днів серіал отримує стабільно високі показники від 13% до 16,5% за аудиторією 18-54. Минулий тиждень винятком не став. Наприклад, у вівторок, 4 червня, показники серіалу за аудиторією 18-54 становили 15,3%, за 18-54 (50k) – 14,5%. У четвер розподіл часток аудиторії змінився – 14,6% за 18-54 і до 15,7% за 18-54 (50k).
Також із середніми показниками за тижневою сіткою в денному праймі йде серіал «Жіночий лікар» (четвер, із 15:40 до 19:00). За 18-54 багатосерійка бере не більш як 10% частки, за 18-54 (50k) – не більше 12%.
«1+1»
На «Плюсах» найвищими показниками минулого тижня відзначилися повтори серіалу «Сімейні мелодрами». Так, у понеділок, 3 червня, документально-соціальний проект о 13:50 отримав за цільовою аудиторією 18-54 13,9% частки. У четвер о 14:00 частка проекту зросла до 14,6% за тією ж аудиторією.
Другий тиждень «Величне століття. Роксолана» (будні, 14:50) перебуває у топі в денному праймі. Якщо ще двома тижнями раніше показники проекту сягали максимальних 14% за аудиторією 18-54, то вже минулого тижня в середу, 5 червня, частка проекту за тією ж аудиторією сягнула 15,8%. Показники ще одного турецького серіалу «Моє чуже життя» поки залишаються без змін, не перевищуючи 12% частки за 18-54.
Перевищити 7% частки поки не вдається повторам «Школи» (середа, 22:50) за обома аудиторіями.
Частка серіалу «Три дні до кохання» залишається на рівні 7% за аудиторією 18-54 та 6% за 18-54 (50k).
СТБ
Минулого тижня знизилися показники повторів двох праймових серіалів СТБ «Швидка допомога» і «Розлучниця». Так, серіал Максима Литвинова о 21:00 у понеділок, 3 червня, отримав 4,9% за аудиторією 18-54 та 6,4% за 18-54 (50k). До кінця тижня отримати вищі цифри у серіалу так і не вийшло. У «Розлучниці» (22:50) зміни значніші. Наприклад, якщо в понеділок серіал отримав 4% частки за обома аудиторіями, то у вівторок, 4 червня, частка проекту зросла до 7%.
ТЕТ
Минулого тижня у ТЕТ спостерігався рейтинговий прорив завдяки новим серіям серіалів «Одного разу під Полтавою», «Село на мільйон» і «Країна У. Танька і Володька». Праймові покази прем’єр збирали до 8% частки. Так, у понеділок «Село на мільйон» стартувало з показників 6,1% за аудиторією 18-54. Уже в середу, 5 червня, частка проекту за тією ж аудиторією становила 6,8%.
«Одного разу під Полтавою» у понеділок отримав 4,9% за тією ж аудиторію, наступного дня показники серіалу збільшилися до 7,2%, у середу – 6,9%. Нагадаю, середні показники частки на ТЕТ становлять від 4 до 5,2%.
«2+2»
Найвищими показниками на каналі в літньому сезоні вирізняються повтори «Ментівських воєн. Харків», частка проекту не падає нижче 5,5% за обома аудиторіям. Максимальні показники в серіалу минулого тижня були в четвер (20:30) – 6,5% за 18-54 і 7,4% за великими містами.
Розважальні проекти
«Новий канал»
Минулого тижня свою сітку перебудував «Новий канал», перемістивши з прайму розважальні проекти, такі як: «Ревізор: магазини», «Таємний агент» і його пост-шоу. У передпраймі також з’явилися повтори проекту «Топ-модель по-українськи». У вечірній же прайм канал помістив голлівудські фільми, які завжди приносили «Новому» левову частку аудиторії.
Якщо ще минулого тижня оновлений проект «Ревізор: магазини» виходив о 19:00, то з 3 червня його трансляцію переcунули на 6:10 (вівторок – п’ятниця), слідом о 10:00 на каналі стартує «Таємний агент», об 11:30 – його пост-шоу, о 13:20 – знову «Таємний агент» і о 14:50 – пост-шоу. З 16:30 до 21:00 – час для «Топ-моделі». Якщо у вівторок показники після такої перестановки були досить низькими, як і двома тижнями раніше, не перевищуючи 5% частки за обома аудиторіями, то вже в середу частка «Ревізора» підскочила до 7% за 18-54, а «Таємного агента» – до 8%, його пост-шоу – також до 7%.
«1+1»
Наймасштабніше розважальне шоу країни в ефірі літнього сезону – «Голос. Діти» (неділя, 21:00) – стало втрачати показники. Якщо двома тижнями раніше частка проекту становила 13,3%, то минулого тижня –
12,6%.
«Лізі сміху» (п’ятниця, 20:30) вдалося підвищити показники. Позаминулого тижня за аудиторією 18-54 частка проекту становила 7,6%, минулого – 9,6%. О 23:00 частка «Ліги» піднялася до 11% проти 10,9% позаминулого тижня.
Трохи вдалося підняти показники «Вечірньому кварталу» (субота, 21:40), частка якого стрімко впала після того, як пішов Зеленський. Якщо позаминулого тижня «Квартал» отримав 12,9% за аудиторією 18-54, то минулого – 13,6%. Щоправда, навіть ці показники не зрівняються з 22%, які «Квартал» отримував місяцем раніше.
«Українські сенсації», у яких розповідалося про 5-річний «дерибан» майна екс-владою, минулого тижня отримали 8,9% за аудиторією 18-54 та 7,9% за аудиторією 18-54 (50k).
ICTV
Dizel Show минулого тижня отримав 11,7% за аудиторією 18-54 і 13,5% – за 18-54 (50k) (п’ятниця, 20:10).
Соціально-політичні проекти
Проект «Право на владу» повертається до своїх стандартних показників – 7,8% за аудиторією 18-54. У цей час «Свобода слова» на ICTV навпаки зберігає свої позиції – 6,3% за тією ж аудиторією і 7,2% – за 18-54 (50k). Щоправда, повернення «Головної теми. Вибір» на «Україні» не стало особливо успішним, прем’єра оновленого проекту взяла 6,2% за аудиторією 18-54.
Підсумкові новини
Серед підсумкових новин «ТСН. Тиждень» втратив лідерські позиції порівняно з позаминулим тижнем. Якщо тоді ми писали про 14,4%, то минулого тижня випуск у неділю о 19:30 отримав 12,6% за аудиторією 18-54 (50k) і 12,2% – за 18-54. Лідером серед підсумкових випусків минулого тижня стали «Факти тижня з Оксаною Соколовою» – 15% за аудиторією 18-54 (50k), у «Підсумків тижня з Олегом Панютою» трохи менше – 14,3% за тією ж аудиторією.
Футбол
Мабуть, відбірковий турнір між Україною і Сербією на Чемпіонат Європи з футболу 2020 став найрейтинговішою програмою минулого тижня, принісши «Україні» 15,3% за аудиторією 18-54 і 15,1% – за аудиторією 18-54 (50k).
Що дивилися глядачі з 27 травня по 2 червня – читайте ТУТ.