Концерт розбрату
Усю святкову середу будівлю телеканалу «Інтер» пікетували активісти. Справа в тому, що святковий концерт «Перемога. Одна на всіх» (20:30) був записаний заздалегідь, і патріоти дізналися, що телеведучий Андрій Доманський під час концерту говорив неприємні речі про українських націоналістів, називаючи їх «фашистськими злочинцями». Обстановка загострилася до того, що в будівлю «Інтера» навіть прилетів «коктейль Молотова».
Незважаючи на майже бойову обстановку, «Інтер» вирішив усе-таки транслювати концерт і слова Доманського не видаляти. І треба сказати, що свій глядач у цього концерту є. «Перемога. Одна на всіх» виявилася абсолютним рекордсменом дня за аудиторією 4+ (22,4%), тобто близько 7,3 млн українців. Щоправда, у великих містах (аудиторія 18-54 [50k+]) результати значно скромніші – 13% і третє місце в загальному заліку. Такий ось зріз мислення українців за територіальним принципом.
Активісти вже зняли блокаду каналу і тепер обіцяють розібратися з «Інтером» на офіційному рівні. Не виключено, що Нацрада з телебачення і радіомовлення оштрафує канал.
Кіно про війну
Хай там що, а основною тематикою Дня Перемоги на ТБ залишається Друга світова війна і війна взагалі. Але різні канали підійшли до цього питання по-різному.
Канал «1+1» влаштував телепрем’єру славнозвісної стрічки «Кіборги» (20:10) режисера Ахтема Сеїтаблаєва. Це, звичайно, не фільм про Другу світову, зате він про знанчно ближчу українцям війну на Донбасі. І експеримент удався. За аудиторією 18-54 (50k+) у «Кіборгів» чудові показники – 13,1%, друге місце в загальному заліку дня. Та й по всій Україні результат дуже непоганий – 10,7%.
Іншим шляхом пішов телеканал ICTV. Весь день він приваюлював глядача телефільмами про війну. Спочатку «Конвоєм» (17:50) – 12,6% (аудиторія 18-54 [50k+]), а потім серіалом «Один у полі воїн» (22:15) – 14,5%, перше місце в загальному заліку дня для цієї аудиторії. А вже в нічний час глядачам на ICTV вирішили нагадати про другий фронт і показали британський фільм про війну. «Епоха героїв» (00:10) – 13,5%.
«Інтер», у свою чергу, заздалегідь почав готувати глядача до концерту і показав радянський класичний фільм «У бій ідуть лише “старі”» (18:30). «Старі» не підвели – 12,9% (аудиторія 18-54 [50k+]).
Телешоу та інше
Усі телепередачі, які військової тематики не торкалися, 9 травня прогнозовано програли. Навіть принциповий футбольний матч «Динамо – Шахтар», який транслював канал «Україна» (20:20) не міг змагатися з фільмами і концертами, його показник – 8,2% (аудиторія 18-54 [50k+]). Слідом за футболом канал «Україна» вирішив показати фільм «Горець». Хороший фільм, але точно не цього дня, показники дуже скромні – 4,1%.
Не надто цього дня українці цікавилися і шоу «МастерШеф» – 7,8%. Єдине телешоу, яке змогло хоч якось пробитися через позиції військових фільмів – «Від пацанки до панянки», чия вірна аудиторія дала 8,4%. Цікаво, що минулого тижня показники «МастерШеф» були соліднішими – 8,5%, а ось «Від пацанки до панянки» 2 травня глядачам не «зайшли» – лише 6%.