21 серпня в одному з ресторанів Києва відбулася презентація нового сезону телеканалу ТЕТ. Генеральний продюсер мовника Вікторія Левченко крім проектів нового сезону розповіла журналістам про нове позиціювання мовника, успіхи телеканалу, а також вперше прокоментувала свої плани на посаді керівника «1+1 Продакшн», яку вона обійматиме з 16 вересня. Про все це та багато іншого читайте нижче у великому репортажі «Телекритики».
Новий сезон на каналі стартував 12 серпня – раніше за інших мовників. Прем’єри цього сезону відбуватимуться дозовано, в ефірі поки тільки перші два продукти: на новий сезон у праймі буднів зайшов скетчком «Танька і Володька» і стартувало нове реаліті-шоу «СуперЖінка». Зі стартом нового сезону канал видозмінив логотип і обзавівся новим слоганом. Як уже повідомляла «Телекритика», новий слоган ТЕТ – «Тиць – і ти усміхаєшся!».
Оновилися кольори логотипу ТЕТ, змінилося графічне оформлення каналу. Тепер кола логотипу оживають і стають активаторами настрою «Тиць». Частини логотипу – «мильні бульбашки» і «жовта риба», взаємодіють з іншими елементами графіки і «вмикають настрій» у іміджевих заставках каналу. Це 12-й логотип за всю історію каналу, уточнює Вікторія Левченко.
Основний колір графіки став фіолетовим, його врівноважують помаранчевий і жовтий. На каналі зазначають, що розробляла нове позиціонування з листопада минулого року команда ТЕТ спільно з експертною групою Kwendi. Графічний пакет підготувала команда ТЕТ спільно з 1+1 Design, а оновлення сайту здійнювали в 1+1 Digital.
Щодо аудиторії, ТЕТ в останні роки активно нарощував комерційну аудиторію. На початку року мовник почав виміряти свої показники за аудиторією «18–54, вся Україна/50 тис.–». До цього канал звертав увагу винятково на аудиторію «8–40, вся Україна». Динаміка каналу в період з 2011 року за ключовими його аудиторіям була такою:
Оптимальним варіантом нового ядра цільової аудиторії стали жінки віком 25–34 з невеликих міст (50 тис.–). Переорієнтація на цю частину аудиторії відбулася 12 серпня, коли ТЕТ представив глядачам перші дві прем’єри, нову графіку та слоган.
«Нашій глядачці 29 років. Вона мене зачаровує, тому що оптимістка, – пояснює Вікторія Левченко. – Вона в собі впевнена, вважає себе товариською, вона вважає, що в неї все добре, що жити потрібно в задоволення. У неї є проблемки, але це той період, коли вона переконана, що з усім можна впоратися. І ми раді схопити її в цей період, обійняти і виробляти для неї певну кількість контенту. Усе, що їй потрібно від нас як від каналу, – це щоб ми її відволікли, розважили. Коли я швидко намагаюся пояснити, про що зараз ТЕТ, я кажу The Instant Happiness: коли кидаєш в стакан таблетку і утворюється шипучка. ТЕТ – це ось така пігулка, націлена на дівчину 25–35 з невеликого міста, менше 50 тисяч. Ця дівчина в жодному разі не вважає себе ні селянкою, ні провінціалкою. Вона, живучи в невеликому містечку, все встигає, вона в курсі всього, вона сучасна жінка».
Ще одне досягнення команди Вікторії Левченко – вирівняні піки добового перегляду телеканалу. Якщо в 2014-му ТЕТ мав крім піку в праймі великий пік у ранковому слоті завдяки мультфільмам, то зараз мовник сконцентрувався на зростанні вечірнього прайму і досяг непоганих результатів:
У 2018-му ТЕТ досяг позитивної маржинальності сітки, а вже в першому півріччі 2019-го – позитивної маржинальність і сітки, і всього каналу. «Для мене дуже важливо будувати бізнес, – продовжує Вікторія Левченко. – Коли ми говоримо про маржинальність, то передусім дивимося на окупність програмної сітки та на окупність самого каналу. Маржинальність телеканалу – це дуже важко, у ній закладено багато всього: наприклад, зарплати. Круто запускати прем’єри, але насправді прем’єри цю маржинальність знижують. Відбувається, по-хорошому, ось це лавірування, завгоспництво – наше завдання розставити правильні пріоритети і за рахунок цього виходити в плюс. Ми пристойно зросли, і цього року ми вперше стали прибутковими. З нами не було такого ніколи. Я припускаю, що зовсім небагато каналів у країні можуть цим похвалитися. Канал починав з –441% і –530%, а прийшов до +4% і +40%».
Вікторія Левченко уточнює, що вийти в плюс вдалося невеликій команді ТЕТ – на каналі працює лише 36 осіб.
Сітка каналу в новому сезоні не зміниться. Вранці буднів залишаються дитячо-сімейні фільми та мультфільми. Вдень будуть «бібліотечні» ситкоми, романтичні комедії і реаліті-шоу. З нового контенту вдень по буднях канал готує до показу другий сезон турецької комедійної драми «Рання пташка». Увечері – ситкоми та шоу в двох прем’єрних лінійках: 19:00 і 21:00. Кінослоти на вихідні та в праймі по п’ятницях (з 21:00 до 23:00) залишаються, мовник обіцяє «якісні фільми для сімейного перегляду».
Поміж прем’єр нового сезону були названі реаліті «СуперЖінка», «4 весілля», «Панянка-селянка», скетч-шоу «Королі палат», «Одного разу під Полтавою» (проект зайде вже на 9-й сезон) і «Танька і Володька», серіали «Друге життя Василини Павлівни» та «Вечірка». Реаліті «Панянка-селянка» продовжує виробляти Friends Production, у шоу знову будуть обмінюватися українки з полячками.
На ТЕТ з «1+1» переїдуть «Ігри приколів», але, як уточнила Вікторія Левченко, йдеться про дайджест – канал поки не вироблятиме цю програму. «Мені завжди здавалося, що продукт не дорозсмакований глядачем каналу «1+1». Це відбувалося свого часу з «4 весіллями». Він пройшов на рівні середніх, іноді трохи нижчих за середні по каналу. Він складається з облич каналу ТЕТ. Ми поговорили з Drive Production, і вони створили для нас такий собі «нарізний салат», солянку, зважаючи на потреби нашого ядра, зробили нове шоу зі старих матеріалів. Половину з цього глядач не бачив, з огляду на цифри, які проект збирав на “Плюсах”», – вважає Вікторія Левченко.
Вікторія зазначає, що «Друге життя Василини Павлівни» і «Королі палат» – це абсолютні прем’єри. Скетчком «Королі палат» – гумористичне шоу з життя медиків. У центрі сюжету два брати-лікарі: 38-річний педіатр-невдаха з бюджетної міської поліклініки та впевнений у собі 35-річний пластичний хірург із платної клініки, яка розташована в поліклініці, де працює його брат. Перший живе з дружиною, двома синами, тещею та економить кожну копійку, а другий – не одружений, душа компанії та улюбленець жінок. Доповнять скетч історії інших лікарів поліклініки та її відвідувачів. «Мене найбільше приваблює психотерапевт, який, слухаючи проблеми пацієнтів, постійно плаче», – зазначає Вікторія. У скетчкомі всі медичні історії максимально доведені до абсурду. Проект є практично єдиним російськомовним цього сезону (реаліті залишаються двомовними). «Королів палат» для каналу виробляв «1+1 Продакшн». Незважаючи на наявність схожих проектів на інших каналах, Вікторія вірить саме в нього – медичне гумористичне шоу пройшло фокус-групи.
Ситком «Друге життя Василини Павлівни» розповість про 35-річну сільську вчительку з смт Осинівка, яка живе з двома дітьми та чоловіком, з яким за документами розлучилася. Ставши свідком сварки двох злочинців, які вбивають один одного, вона знаходить кейс із грошима та забирає його собі, після чого з нею стаються різні пригода. Ситком вийде в листопаді, Вікторія бачила перші 4 серії і запевняє, що історія буде дуже веселою. Примітно, що одна з головних ролей дісталася Михайлові Кукуюку, серіал вийде в листопаді.
У грудні канал покаже третій сезон серіалу «Вечірка», де режисером і виконавцем головної ролі є шоумен, актор, комік Гарік Бірча. Головні герої після пригод у селі повернуться до міста та зіткнуться з новими проблемами. Діана і Дімон (Гарік Бірча) живуть у батьків Діани, вона на 7 місяці вагітності, батько Діани вкрай незадоволений зятем і намагається зруйнувати стосунки. «Єдиний шанс Дімона увійти в сім’ю, це довести батькові Діани, що він сам може вести справи та забезпечувати сім’ю. Дімон купує невеликий готельчик на узбережжі моря і переїжджає туди з Діаною і друзями, щоб налагодити бізнес. Пригоди почнуться вже з перших хвилин, коли наші герої зрозуміють, що готель розташований на непривабливому для бізнесу місці біля болота. Але відступати героям нікуди», – анонсує канал.
Разом з тим Вікторія відкрила завісу над новим проектом із Гаріком Бірчею, запланованим на весну 2020-го – серіалом про директора школи, про який «Телекритика» писала окремо. Виробляє серіал продакшен «Далі буде films», компанія виграла грант для нього на пітчингу USAID. Серіал буде створений за участю радника міністра освіти та засновниці «Смарт Освіти» Іванни Коберник. «Це буде історія про директора школи, що приїхав із Європи, який, по суті, впроваджуватиме всі правила нової школи. Нас консультує міністерство освіти в нюансах, пов’язаних з реаліями української школи. Ми зараз дописуємо сценарій і починаємо знімати проект за участю USAID. Буде цікаво», – інтригує генпродюсер ТЕТ.
Після презентації сезону Вікторія перейшла до відповідей на запитання журналістів.
ТЕТ – не канал повторів: «Мене постійно дивували запитання про те, чому так багато повторів на каналі. Але деякі телеканали існують за рахунок мультипоказності контенту. Вихід на економічну ефективність – це швидше про розуміння себе: структури витрат, доходів і про самоконтроль. Не запускали багато не тому, що не хотілося. Можна запускати багато чого різного, веселого. Як ви бачили по «Тиць», у нас досить креативні люди. Але на багато шоу у нас не було ресурсів замовити їх. Наприклад, я хочу перезапустити «Богиню шопінгу», але вона не для прайму, а швидше для денного показу або раннього прайму. Вартість виробництва непорушна. У нас реаліті коштують близько $10–12 тисяч, деякі можуть $13–14 тисяч коштувати. $10 тисяч для дейтайму або передпрайму – це дуже дорого, незважаючи на те, що деякі продукти ми можемо 10 раз показати. Та однаково ми її не окупимо. У результаті ми змушені шукати спонсорів, партнерів, з якими поділимо цей бюджет, співпраця в діджиталі. Шлях до бізнесу складається з контролю і обмежень».
Про можливий запуск програм вихідного дня: «Я б дуже хотіла робити шоу для суботи та неділі. Зважаючи на потреби нашої сітки – мені хотілося б щось яскраве. Та одним показом такі шоу не окупаються. Коли до нас приходять люди з продакшена та щось приносять, перше, що ми запитуємо: «А він може витримати 10 показів?». Тому що 10 показів – це значить, що я зможу на ньому заробити. Можливо, якщо выдбудеться 10-й показ, ми до цього моменту зможемо вийти хоча б у нуль. Хочу, щоб всі проекти працювали, а не один залишився – решту закрили. Згодом, якщо подумати, пошукати якісь альтернативні рішення, як свого часу вирішувало СТБ збільшенням хронометражу, тоді можливо бути. Поки що це питання відкрите».
Про польського партнера «Панянки-селянки»: «Найбільше у Friends Production пішло часу на те, щоб сформувати довірчі стосунки з польським партнером. У нас дуже різне сприйняття термінів, бюджетів. Для них, наприклад, цикл зйомки реаліті не може бути меншим 9 місяців – зняти в лютому на осінь – це нереально. Вони замовляють із лютого на лютий наступного року, а мені таке не підійде. Також багато пішло на процеси узгодження. Але Friends Production розповість більше про те, як вони ґулі на цьому набивали. Загалом ми задоволені – замовили перший сезон (із поляками. – Ред.), другий зараз вийде і, можливо, буде замовлено третій. У польської сторони проект також йде успішно – вище середньої частки. Вони купували у нас формат, спочатку виробляли самі та постійно запитували, чому у нас так усе швидко та по-іншому. Після чого ми вирішили спробувати зробити спільний сезон. Їм, до речі, знадобилося 1,5 року, щоб зважитися, – був дуже тривалий переговорний процес».
Про дивлення чоловіків каналу ТЕТ: «Наша жінка дивиться ТЕТ або сама, або з дитиною, або з чоловіком. Іноді це 50% на 50%. Чоловіків приваблюють комедійні скетчкоми в окремих слотах. Вони так само хочуть відпочити. Нашому чоловіку-глядачеві подобається пасивний відпочинок – він дивиться нас, лежачи на дивані».
Про спонсорські прояви: «У нас є сейлз-хаус, який продає рекламу на каналах. Ми не скаржимося, але нам хотілося б більше спонсорства. Хотілося б отримати можливість попрацювати з деякими клієнтами – нам це цікаво. У нас уже були попередні переговори з цього питання».
Телеканал активно комунікує з аудиторією каналу створенням інтернет-контенту з акцентом для Instagram. Глядачкам телеканалу, наприклад, цікаво знаходити та відстежувати героїнь «СуперЖінки».
Про продаж контенту за кордон: «Продукт продається в Польщу, Прибалтику. Там активно дивляться «ЛавЛавCar» і «Панянку». «СуперЖінка» продана вже, здається, на 4 території. З продажами серіалів у нас не склалося. Щодо «Вітальки» колись були переговори, але в результаті так і не продали. Якщо з «Василиною» все буде добре, продаватиму серіал як продукт, який зняв позашлюбний син Кустуріци або поруч проходив».
Про свій перехід в «1+1 Продакшн»: «16 вересня відбудеться лише мій переїзд з шостого на другий поверх. Перші три місяці навряд чи щось зміниться – мені знадобиться час, щоб розібратися в процесах. Коли зі мною розмовляли з приводу цієї посади, я не заперечувала професіоналізу людей у «1+1 Продакшн». Чого я точно не хочу – це влазити в творчий процес. Хочу допомагати їм налагоджувати процеси, які дадуть змогу їм працювати простіше, ефективніше. Мені це цікаво. З одного боку – це експеримент, з іншого – нові можливості. Світ змінюється, змінюємося і ми».
Після завершення офіційної частини Вікторія Левченко відповіла на запитання «Телекритики»:
В ефір ТЕТ зайшли перші дві прем’єри. Чи задоволені показниками «СуперЖінки»? На які ще проекти сезону робите великі ставки?
Мені цікаво подивитися, що ж усе-таки буде з показниками «СуперЖінки». Я трохи напружена, що проект заходить повільно. У мене було очікування частки 4% і вище. У проекту зараз 3,4%. З точки зору необхідності для глядача, проект потрібен: потрібно починати якийсь діалог між жінками, про їхню роль, говорити про те, як вона почувається, як себе бачить. Потрібно бачити якісь позитивні, негативні ролі, що викликають страх, відразу. Інакше ти ніколи не розберешся в стані, в якому зараз перебуваєш. Тому, напевно, з морально-етичної та філософської точки зору мені це цікаво. Ще мене зачаровує як персонаж Василина Павлівна. Цей серіал – це смішно, просто пекельне пекло. Потім ще подивимося, як зайдуть «4 весілля».
З кожним роком збільшується перехід продуктів «Плюсів» на ТЕТ. Чому?
Логіка переходу продуктів завжди полягає в тому, щоб збіглися кілька параметрів. Передусім – ядро аудиторії: воно має відповідати ТЕТ. Власне, саме наявність цього ядра робить цей продукт зручним для «Плюсів». Таких продуктів насправді дуже мало. Перший – «4 весілля», другий – «Ігри приколів». По суті, «Ігри приколів» – це дайджест, перемонтований зважаючи на потреби аудиторії. У шоу були якісь політичні історії – жарти в самих програмах, у нас їх не буде. Я дивилася цей продукт на «Плюсах» – це ж смішне, вельми кумедне шоу, прикро недооцінений продукт з боку глядача. Але перехід програми на ТЕТ не був у дусі «На тобі, небоже, что мені негоже». Це було, швидше, збігом думок про те, що їм цей проект не дуже підходить – а давайте, мовляв, я спробую. Так ми зробили також із комедіями «Село на мільйон», «Останній москаль» і «Найкращий тиждень мого життя» – вони у нас йдуть уже другий рік поспіль. За профілем вони всі були в нашому ядрі – і ось ми вже з ними два літа відпрацювали: вони дуже хороші цифри показують.
Може статися так, що на якомусь етапі ТЕТ почне показувати нові «Ігри приколів», вироблятиме сам або замовлятиме у Drive Production?
Ми в процесі переговорів. Для нас це великий челендж, тому що це дорогий продукт. І Drive Production знає про це – ми не зможемо дозволити його собі в повному вигляді, тому що у нас немає таких грошей. Ми шукаємо рішення – і для них, і для нас ефективне. Це займає час. Ми разом вирішили, що поки подивимося, як зайде проект, а потім, після відгуку аудиторії, ухвалимо рішення. Рішення можуть бути різні – більше хронометражу, менше епізодів. Поки не знаю, прораховую варіанти, можливу тактику. «Підвішені» саме два продукти – «Ігри приколів» і «Богиня шопінгу». Наші забаганки поки не збігаються з можливостями. Якийсь час тому я б ризикувала, сьогодні – не хочу. Хочу прораховувати модель!
Слоган «Тиць» крім вас використовує також мережа «Алло» в рекламі якоїсь техніки. Розумію, що вони – ритейл, та, часом, не хочете їм війну «тиців» влаштувати?
Короткі форми вербалізаціі, такі як «тиць», «щось», «вжух» – це дуже трендова історія. Але з брендом, який ви назвали, у нас різне поле бою. Умовно кажучи, ми воюємо на Троєщині, а вони – на Борщагівці. Ми, звичайно, можемо, але навіщо? Це ж скільки треба буде ресурсів знайти, щоб один проти одного… Та й чого ми досягнемо? Ми повинні домогтися іншого – ми маємо подобатися нашим аудиторіям. А посваритися завжди можна встигнути. Коли ти дорослий, ти намагаєшся уникнути якихось непотрібних конфліктів.
Скільки у вас власного контенту буде в цьому сезоні?
До 60% всієї сітки. Це враховуючи новий продукт і повтори. У нас у сітці стоїть дві години власного праймового виробництва, ми показуємо до 3 нових продуктів за вечір. Але скільки їх буде – один, два чи три – неважливо. У нас немає завдання виробляти більше, є завдання виробляти ефективніше. Можна зробити одне шоу задешево, яке збере потрійну частку, і тоді можна нічого більше й не робити.
Ви говорили про копродакшен із Польщею. А можливий на ТЕТ вихід продукту в копродакшені з Росією?
Не впевнена, чи варто нам таке робити, цінність нашого бренду завжди була в іншому – нас називали завжди найбільш українським серед розважальних телеканалів. І я б хотіла, щоб канал залишався у цьому позиціонуванні. Не дуже хотілося б намагатися шукати лазівки, щоб поставити в ефір російський продукт або навіть копродукцію з РФ. Навіщо шукати лазівки, якщо можна їх не шукати і робити стільки цікавого продукту самому.
«НЛО ТВ» знімає десь приблизно такі ж короткі гумористичні програми, ситкоми, скетчкоми, які багато повторюються в їхньому ефірі. Чи вважаєте їх конкурентами?
А ми в різних лігах – у нас різна спрямованість. Вони набагато молодші та орієнтовані на хлопчиків, міських чоловіків. Ми спостерігаємо за ними як за гравцями ринку. Але якщо порівнювати наші ядра аудиторії – це абсолютно дві різні людини: вони живуть у різних містах, вони не знайомі й не перетинаються. Навіть якщо вони живуть у одному місті, вони максимум можуть перетнутися в метро – один спереду, другий позаду. Так, вони стали наш серіал «Усі жінки – відьми» показувати. Це цікаво, але поки ми в різних вагових категоріях.
З приводу коротких форм – серіалів, ситкомів і їх мультипоказів – це ж не жарти. Ми це не просто так робимо. Це лише через те, що методів монетизації не так вже й багато для невеликого каналу. Тому плюс-мінус ми всі ходимо навколо одних і тих же рішень. Так само, як великі канали ходять по колу з лінійками серіалів і лінійками реаліті. У цьому немає нічого поганого. Порівняйте нас із людьми, які виробляють вино, – з року в рік вони збирають один і той же виноград і роблять із нього вино, але щороку це вино різне, залежно від погоди, виробничих процесів тощо. Так само й на телебаченні. Щиро кажучи, ми робимо одне й те ж – збираємо з пазлів картинку.
Ви пробачили «НЛО ТБ» за те, що забрали у вас серіал «Усі жінки – відьми»? Адже у них «плюсівська» озвучка залишилася, правильно?
Ми від цього серіалу відмовилися на етапі торгів – ми не змогли перебити ціну «НЛО». І тут немає великого секрету. Я вважаю, що вони переплатили. Щодо озвучки: якщо купуємо мейджорський продукт і робимо на нього українську озвучку, ми передаємо права на неї мейджорові. І точно так само завжди відбувається з фільмами. Про інші кейси я не чула. Винятки можуть бути, напевно, якщо йдеться про неоригінальну озвучку. Бо зазвичай права на адаптацію належать тому, у кого ми їх купили.
Як у ТЕТ справи із закупним кіносеріальним продуктом? Чи варто чекати американських фільмів і серіалів у ефірі каналу?
Західний кінопоказ залишається у звичних слотах. Із закупних серіалів поки буде тільки другий сезон турецької «Ранньої пташки» в денний сітці буднів. Щодо інших серіалів – шукаємо, чим ми можемо замінити турецькі лінійки. Хочеться не просто мелодраму показувати, а мелодраму з комедійними, більш легкими моментами. А це не так легко – звужуються критерії пошуку. У нас є певні плани на весну, але поки договори не підписані, не хотілося б щось казати наперед. Хочемо в денних сітках працювати з серіалами.
Як ТЕТ вдалося вийти в плюс? Йдеться про зростання доходів від реклами?
Наш рецепт – доходи від реклами і контроль видатків. І тоді золотий ключик у нас у кишені. Продаж контенту входить у прибутковість – весь продукт, який ми виробили, і навіть той, який виробляється, вже продано. Однак, якщо порівнювати джерела доходів, домінуватимуть доходи від реклами. Потім йдуть доходи від дистрибуції контенту, а потім – доходи від діджиталу. У якісь роки це більше, а в якісь менше.
Хто стане новим генпродюсером ТЕТ після того, як ви підете в «1+1 Продакшн»? У групі шукатимуть заміну ззовні чи всередині холдингу?
Поки не знаємо. Є різні варіанти. Але все це буде вибором Максима (Кривицький, керівник ТВ-бізнесу групи. – Ред.). Він очолив телевізійний напрямок. Це частина його стратегії – як він вважатиме правильним зробити, який кандидат більше підходить для певних завдань. Мені важливо, щоб це був кандидат, який зміг би оцінити мою команду так, як можу її оцінити я. Наскільки зможу, настільки допоможу з пошуком такого кандидата.
Чи правильно я розумію, що в новій структурі «Плюсів» «1+1 Продакшн» підпорядковуватиметься телевізійному напрямку Максима Кривицького? Хто стає тепер вашим начальником?
Ні. У новій структурі «1+1 Продакшн» і телевізійний напрямок стають окремими бізнес-одиницями. Ми обидва підпорядковуємося «борду» – правлінню. Так, Максим входить у правління, але при цьому немає прямого підпорядкування між мною і ним – він як і раніше залишається моїм основним замовником. Наше завдання – вибудувати незалежність у рамках бізнес-юніту.
У структурі продакшенів групи не до кінця зрозуміло, що за компанія «ТЕТ-продакшн»?
Я сама поки не до кінця можу це пояснити. Це зовсім окрема одиниця. Вони зараз пишуть грантові проекти. До телеканалу ТЕТ вони не мають жодного відношення окрім назви.
Останній рік у «1+1 Продакшн» було все диверсифіковано – окремо серіальна частина, окремо розважальна, окремо документалки та великі шоу. Роль керівника після звільнення Вікторії Баранової була зведена до мінімуму. Як ви хочете побудувати свою роботу? Як зустріли вас у продакшені?
«1+1 Продакшн» – це велика компанія, в ній має бути повноцінним абсолютно все, зокрема й обов’язки керівника. Працівники продакшену, звісно ж, великі молодці. Я дуже поважаю професіоналізм усіх. Але прийти до єдиної мети ми однаково маємо разом. Я вважаю, що це все ж добре, коли у тебе є якась керівна структура. Моє призначення вони сприйняли добре. Ми з ними працювали над різними проектами й зараз працюємо. Наприклад, із Христиною Шкабар ми робимо два серіали, з Якимом ми робимо «4 весілля», а з Завадюком – пілот музичного шоу, який буде в ефірі ТЕТ, швидше за все, вже навесні. Це буде досить легке шоу, в нашому стилі. А до цього ми знімали з ним інші пілоти.