У п’ятницю, 22 лютого, у слоті 21:00–21:02 на телеканалі «Україна» після завершення ток-шоу «Говорить Україна» та перед початком програми «Головна тема. Вибір» в ефірі мовника стався технічний збій – дві хвилини висів чорний екран з логотипом і шипінням, яке нагадувало наводку на радіочастоті. Незважаючи на це, показники рейтингів, які надає компанія Nielsen, були досить високими.
Технічна помилка на каналі «Україна» зібрала рейтинг 2,99% і частку 9,99% за комерційною аудиторією 18–54, 50+. За старшою аудиторією (4+, 50+) двохвилинна відсутність ефіру зібрала ще більше – рейтинг 4,9% і частку 13,39%.
У посекундній шкалі телерейтингів помітне просідання показників у перші секунди техпомилки, з початком програми «Головна тема. Вибір» показники не відновилися – у середньому програма зібрала нижче, ніж технічний збій.
Середні показники «України» цього дня становили 1,3% (рейтинг) та 10,5% (частка) за 18-54, 50+, а за старшою (4+, 50+) – 2,3% і 14,2%, відповідно. Канал був лідером 22 лютого із зазначених аудиторій. Ток-шоу «Говорить Україна» (19:45–21:00) зібрало 3,7%/13,7% за 18-54, 50+ і 7,79%/19,18% за 4+, вся Україна. Тоді як програма «Головна тема. Вибір» (21:00–22:50) зібрала 2,24%/7,44% і 5,05%/13,94%, відповідно.
У загальному топі за комерційною аудиторією «Говорить Україна» поступається тільки «Лізі сміху», а «Головна тема. Вибір» посідає лише 13 сходинку.
За загальною аудиторією продукту каналу «Україна» цього вечору не було рівних:
«Телекритика» звернулася з проханням викласти своє бачення високих показників технічного збою на «Україні» до прес-служби каналу і замовника теледослідження – «Індустріального телевізійного комітету».
Фото: pixabay