Щоб проаналізувати ставлення до реклами, Sprout Social опитав 1000 американців. 27% респондентів зазначили, що їхній інтерес до реклами в соціальних мережах за 2017 рік впав. Майже 40% з цих 27% вказали головною причиною такого падіння політичні події в країні.
«41% людей діють, коли бачать цікаву рекламу, яка змушує їх припинити скролити стрічку, – коментують у Sprout Social. – Чим цікавіша реклама, тим більша ймовірність того, що бренд отримає залученість і впізнаваність користувачами».
І хоча 39% споживачів пояснювали своє негативне сприйняття оголошень у соцмережах останніми політичними подіями, головна причина падіння, на яку посилаються 58% респондентів – це величезна кількість оголошень загалом.
У компанії Sprout Social вважають, що кількість реклами не вплинула на її якість, що саме по собі сумно. Навіть використання в рекламі знаменитих людей або провокаційних слоганів більше не ефективне.
Нижче представлений список споживчих запитів і методів їх задоволення.
Розважте мене
«Розваги завжди були відмінною рисою маркетингу», – пишуть дослідники.
Лайон Бернетт писав: «Одна з найбільших небезпек реклами – не те, що вона вводить в оману людей, а те, що вона до смерті нудна».
Ясна річ, щоб домогтися успіху в соціальних мережах, маркетологи мають повернутися до витоків під час роботи над рекламним продуктом. За великим рахунком розвага як і раніше залишається найкращим способом зупинити скролл стрічки новин. Підтвердження тому – 41% людей, які відповіли, що готові брати участь в соціальній взаємодії з розважальним рекламним контентом.
Просвітіть мене
Потенційні клієнти повинні розуміти, що пропонує бренд. Це означає одне – дайте споживачеві можливість встановити з вами особистий зв’язок. Людям потрібно: оцінити, чим бренд відрізняється від інших гравців ринку, дізнатися, якими цінностями він ділиться з аудиторією і що нового їй повідомляє. Такий інтерактивний вид реклами змушує людей перейматися почуттям вдячності до продукції або послуги бренду.
Який контент може в цьому допомогти? Дослідження Sprout показало, що третинe людей з більшою ймовірністю привабить інтерактивна комунікація (яка вчить їх чогось нового), а не одностороння.
Просвітницькі відеоролики з процесом приготування страв набирають мільйони переглядів, тому що люди хочуть знати якомога більше корисної інформації. Відеорецепт і гід по стилю наберуть більше реакцій в соцмережах. Освітній контент позиціонує рекламу бренду в очах користувача як корисне джерело інформації.
Дайте мені відпочити
Є один класичний завжди актуальний рекламний прийом – знижки.
37% респондентів різного віку відповіли, що з більшою ймовірністю їх привабить реклама, яка допоможе заощадити гроші. Причому для бебі-бумерів, для яких розпродажі – єдина можливість щось купити, знижки є головною мотивацією. І навпаки, молоді споживачі не хочуть, щоб під час першого знайомства з брендом їх закликали «КУПУЙТЕ ЗАРАЗ!». Людині потрібно відчуття, що її м’яко заманюють, а не твердо вимагають від неї ряду дій, в результаті яких вона позбудеться своїх грошей.
І наостанок: золоте правило реклами – потрібно знати свою аудиторію і використовувати наявні інструменти, щоб говорити з нею безпосередньо. Інакше реклама бренду ризикує бути «проскроленою».
Знаючи, які типи рекламних оголошень мотивують аудиторію до дії і через які канали інформації, бренд зможе з’явитися в потрібному місці в потрібний час і перед потрібними людьми.