У жовтні 1+1 media в партнерстві з міжнародною телегрупою VIACOM запустить два преміум-телеканали для провайдерів платного телебачення. VIACOM планує адаптувати в Україні два міжнародні мовники холдингу: сімейний кіносеріальний телеканал і дитячий. У першому півріччі наступного року компанії Film.UA Group і StarMedia планують запустити туристичний телеканал з ухилом в подорожі Україною. Дистриб’ютором нових мовників буде 1+1 media. Про це 27 серпня на прес-ланчі 1+1 media розповів Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media.
«У жовтні ми запускаємо ще два нові канали VIACOM. Ще не готовий назвати їх – є певні юридичні формальності, тому публічно не можемо сказати. Але, сподіваюся, у вересні, коли будуть повністю підписані всі документи, ви дізнаєтеся назви цих телеканалів. Це дитячий канал і телеканал фільмів сімейного перегляду», – повідомив Андрій Мальчевський.
У ніші сімейного кіносеріального каналу з пулу мовників VIACOM працює Paramount Channel, в портфоліо дитячих каналів VIACOM крім Nickelodeon і Nick Jr є телеканали Nicktoons, Nick at Nite і TeenNick.
Нагадаємо, 23 серпня 1+1 media представила оновлений пакет дистрибуції: до портфоліо 1+1 media distribution були додані два телеканали виробництва Film.UA Group – кіносеріальний FilmUADrama і кулінарний «КУС-КУС». Дистрибуція FilmUADrama переходить до «Плюсів» із 1 січня наступного року. До цього дистрибутувала канал компанія «Віа медіа» – структурний підрозділ «Волі». «КУС-КУС» планує отримати супутникову ліцензію у вересні цього року, всі документи вже подано до Нацради з питань телебачення і радіомовлення, після чого почнеться його дистрибуція провайдерами платного телебачення.
На початку наступного року Film.UA Group і StarMedia планують запустити спільний туристичний телеканал з ухилом у подорожі Україною і віддати цей мовник на дистрибуцію холдингу «Плюсів». «Ми продовжуємо співпрацю з Film.UA Group і StarMedia. Є розмови про те, що наступного року, в першому півріччі, вони запустять канал пізнавально-подорожевої тематики. Тревел-каналу у нас немає. В Україні є багато чого подивитися. Ось вони й працюють у цьому напрямку. Можливо, наступного року з’явиться ще один нішевий телеканал», – додає Андрій Мальчевський.
Зазначимо, у Film.UA Group і StarMedia вже є поки один спільний телеканал – кіносеріальних Bolt.
Сьогодні пропозиція 1+1 media distribution налічує 26 різножанрових телеканалів преміальної якості, 13 із яких доступні для перегляду в HD-версії. За прогнозами групи, всі ці телеканали разом на початку наступного року згенерують до 30% загального телеперегляду в системах платного ТБ.
Фото: Олександра Йорк