Спілкування з командою і спільна робота над ідеями – кожен менеджер скаже, що саме в цьому основа продуктивного team building. Зі слів керівника відділу навчання та освіти StarLightMedia та організатора заходу під назвою StarLight Talks Оксани Сергєєвої, чим ближче люди в команді знайомі – тим продуктивніша їхня робота. Саме так в уявленні Оксани Сергєєвої і виглядає «самонавчальна організація майбутнього», яка надихається від людей, які перебувають у ній. Такі практики особливо корисні, коли компанія переживає кризу або трансформацію.

Оксана Сергєєва. Фото: Анна Федорук
І з цим сперечатися складно – варто лише згадати, як розкидані по Києву канали StarLightMedia. Навіть теоретично важко уявити місце або подію, які б моглаи об’єднати медійників холдингу.

Команда PR СТБ. Фото: Анна Федорук
Про що говорять на StarLight Talks? Організатори заходу впевнені, що в холдингу StarLightMedia працює безліч талановитих і яскравих персонажів, яким є чим поділитися з іншими. Правила участі в StarLight Talks досить прості. У кожній події беруть участь 10 спікерів, у яких є на все 5 хвилин. У цей час вони можуть робити все, що їм заманеться, – головне розкрити порушену тему. Тому говорили на першому StarLight Talks про наболіле і як це подолати.
Першим мікрофон взяла Оксана Сергєєва, почавши з того, що кожному з нас потрібно рано чи пізно навчитися виступати публічно, організатор впевнена, що хороші ораторські навички – запорука багатства.

Дмитро Кицай. Фото: Анна Федорук
Як змусити себе творити, коли здається, що сил вже немає? З цими навичками вирішив познайомити креативний продюсер StarLight Films Дмитро Кицай. Зі слів топ-менеджера, для початку потрібно викинути з голови п’ять найпоширеніших відмазок, серед яких: немає часу, немає грошей, немає музи. Дмитро Кицай вважає, що:

Фото: Анна Федорук
Як крик про допомогу лунала промова колишньої ведучої проекту «Все буде добре» Надії Матвєєвої. «Мама» тележурналу розповіла, що ніхто не вірив у те, що, здавалося б, вічне ВБД раптом візьме і закриється через трансформації і нові виклики, які постали перед медіабізнесом. Але ведуча не втратила амбіцій і закликала публіку не боятися змін і пробувати те, чого завжди хотіли, але боялися.

Надія Матвєєва. Фото: Анна Федорук
Ось тільки чим займеться сама ведуча з нового року, після того як ВБД піде в небуття, – це питання Надія вирішила не порушувати. Відомо тільки, що вона залишається працювати в холдингу, а на своєму YouTube-каналі планує вести по буднях якесь ранкове шоу. До речі, промову ведучої зал зустрів бурхливими оваціями, змусивши тим самим засумніватися в своїх ораторських здібностях наступного спікера – директора творчого об’єднання СТБ Наталку Франчук.

Наталка Франчук. Фото: Анна Федорук

Фото: Анна Федорук
Дотримуючись цих нехитрих правил, впевнена Франчук, можна не тільки створювати оригінальний контент, а й не померти від нудьги, працюючи над енним сезоном проекту.

Дмитро Литвиненко. Фото: Анна Федорук
Важливу роль під час роботи над сучасними проектами відіграють графіка та дизайн. Про їхню силу на StarLight Talks розповів директор відділу дизайну СТБ Дмитро Литвиненко.

Анастасія Штейнгауз. Фото: Анна Федорук
«Незалежно від типу продукту, рівня просунутості, слоту, проблем з бюджетом або невиїзними акторами, завжди є загальна проблема, яка стоїть на шляху до успіху. Складний і незрозумілий виклад. Я розповім, як побороти цього “монстра-ускладнювача” в боротьбі за успіх», – почала свою промову начальник відділу розвитку контенту ICTV Анастасія Штейнгауз.

Фото: Анна Федорук
Візуалізуючи свою промову кумедними картинками, Анастасія закликала аудиторію перед створенням проекту ставити такі запитання: «Хто ваш герой? Що він намагається зробити і заради чого? І, хто йому, сволоті, в цьому заважає?» Адже креативникам, зі слів Штейнгауз, заважає кілька речей, серед яких – замиленість, надмірне самолюбство і прагнення все ускладнювати.
Як все не ускладнювати – розповіла і показала креативний директор «Нового каналу» Саша Ткаченко, вийшовши на сцену з гітарою і заявивши, що співатиме частівки про роботу.

Саша Ткаченко. Фото: Анна Федорук
Після цього Саша почала надихаючу промову про те, що варто тільки на все подивитися позитивно, як все й справді набуває позитивного забарвлення. Щоб підтвердити свої слова, Саша попросила присутніх зазирнути під свої столи, де були приклеєні папірці з написом: «Все буде добре». Щоправда, дехто знайшов папірці раніше та вирішив, що це все витівки Надії Матвєєвої.
Після такої музичної паузи учасники StarLight Talks повернулися до серйозного – розмов про економію бюджету і соціальні мережі – з подачі директора департаменту промо та PR «Нового каналу» Ольги Балабан.

Ольга Балабан. Фото: Анна Федорук
Як заповідала топ-менеджер, сьогодні у кожного проекту має бути канал у Telegram. Також варто знімати все цікаве і не забувати ділитися цим у Instagram. Саме такі прості, на перший погляд, дії допомагають будь-якому проекту не тільки залучати нову аудиторію, а й економити бюджет компанії.
Фінальні п’ятихвилинки першого StarLight Talks дісталися креативному директору StarLight Digital Віталію Чиркову і голові дивізіону «Мовлення» Дмитру Троїцькому.

Віталій Чирков. Фото: Анна Федорук
Топ-менеджери в своїх промовах підтримали колег, які виступали раніше. Віталій Чирков нагадав медійникам, що в їхній роботі дуже важлива мотивація, без якої проект не може бути реалізований повністю.

Дмитро Троїцький. Фото: Анна Федорук
А Дмитро Троїцький звернув увагу на команду, яка буває важливіша за одну людину, і зазначив, що помилки в роботі – неминучість, яку треба приймати.
Ось по суті й усі теми, які порушили працівники StarLightMediа. Як ви зрозуміли, вони так чи так говорили про одне: трансформація, скорочення, урізання бюджету та інші зміни – це завжди боляче, але якщо дивитися на проблеми ширше, то це не найстрашніше, що могло б з вами статися в житті. Що ж, досить хитро і, сподіваюся, ефективно. Хоча про останнє, думаю, можна буде судити вже після новорічних свят.
До речі, в березні команда StarLightMediа має намір повторити StarLight Talks. І, до речі, не виключає, що якщо проект приживеться, то в наступних Talks будуть не тільки StarLight, а всі ті, кому є що сказати, щоб підтримати колег по цеху.