Один з найбільших глянцевих видавничих домів Hearst Magazines активно розвиває стратегію максимально корисного використання великих даних. Компанія в партнерстві з Технологічним інститутом Нью-Джерсі створила навчальну програму для роботи з великими даними.
Як повідомляє видання Adweek, цього місяця була запущена бета-версія програми Університет даних Герста (Hearst Data University) з безліччю лекцій для різного рівня обізнаності про роботу з big data. Завдання курсу – зацікавити працівників усіх підрозділів, від бухгалтерії до редакторських груп, актуальною темою.
Такі технологічні ініціативи стали пріоритетними після приходу Троя Янга, який обійняв посаду президента Hearst Magazine на початку цього року. З часу призначення ньюзрум видавництва перейшов на дата-орієнтовані стратегії, такі як Slack bot, для можливості оперативно отримувати інформацію про те, що наразі у тренді.
Уміння аналізувати та використовувати великі дані може допомогти збільшити ефективність продажів, у роботі з керування і просування великих проектів
Курс Універстітета даних Герста (наразі доступний тільки на запрошення на підписку) допоможе компанії бути максимально інформованою про процес використання даних усіма підрозділами та сприяти ефективному таргетингу й відповідності запитам цільової аудиторії.
Програма навчання, яка стартувала на початку місяця в бета-версії, представлена у вигляді 3-денного курсу, її вже протестували 20 працівників Hearst Magazines із маркетингу та відділу продажів. Мета курсу – навчання основних теорій і практик роботи з великими даними. За задумом творців, курс має задовольнити всіх, хто цікавиться, незалежно від рівня знань. Уміння аналізувати та використовувати великі дані може допомогти збільшити ефективність продажів, у роботі з управління і керування великими проектами.
Наступний крок – Hearst і Технологічний інститут Нью-Джерсі розроблять навчальний план і тимчасовий фрейм для програми навчання та обговорять варіанти міжнародного запуску програми онлайн. Ось така нова нормальність для глобального глянцю в епоху технологічних змін у медіа.
Фото: Getty Images