За інформацією джерел WWD, Фаб’єн Барон, власник іменитої модної бренд-агенції, що обслуговує найрозкішніші доми моди, веде секретні переговори з Instagram про якийсь украй таємничий проект.
Саме Барон, як вважають журналісти, працює з платформою, що належить Facebook, над майбутнім проектом. Кажуть, що переговори йдуть повним ходом приблизно протягом року, і передбачається, що проект спрямований на те, щоб показати, що Instagram – це гідний і надійний майданчик для рекламодавців зі світу розкоші та моди. Як відомо, багато хто з них усе ще витрачає понад 100 тис. доларів на сторінки в друкованих журналах.
Прес-секретар Барона від коментарів відмовився, як і прес-секретар Instagram.
Барон, з його десятиліттями редакторської роботи в індустрії моди, зміг залучити велику кількість талантів у журнал Interview (щось пішло не так, коли це видання обросло боргами на понад 3 мільйони доларів перед вкладниками і працівниками, в тому числі й самим Бароном, через, очевидно, добре організований процес банкрутства), а також, як вважають, тепер провертає щось подібне і з проектом Instagram. Незважаючи на те, що не зрозуміло, які ще фотографи беруть участь у цьому проекті, назвіть будь-якого модного фотографа, і виявиться, що в якийсь момент Барон, швидше за все, працював і з ним. Він багато співпрацював з такими людьми, як Девід Сімс, Стівен Кляйн, Маріо Сорренті, Мікаель Янссон і багатьма іншими.
Усі вони належать до вузького кола галузевих фахівців, які навряд чи працюють за межами сфери друку. Цей тип фотографів може принести багато користі Instagram як платформі для гравців класу люкс, які як і раніше дуже стурбовані не тільки якістю цифрового контенту та реклами, а й тим, де він опиняється, коли перебуває на онлайн-платформі. Занепокоєння з приводу відсутності контролю над брендами було таким значним, що низка брендів навіть довго відкладали електронну торгівлю. Chanel і Céline почали продавати онлайн тільки минулого року, хоча обидва будинки, як і всі в галузі використовують Instagram для просування і взаємодії з фанатами.
У тих, хто повністю приручив цифрову хвилю і почав повні рекламні кампанії в інтернеті, наприклад, Gucci і Dior, модні журнали як і раніше вважаються престижною і найбезпечнішою медіа-ареною для продакт-плейсменту, а також для того, щоб одяг та інші продукти просувалися через продумані редакційні статті. За свою приблизно 30-річну кар’єру Барон працював у різних рекламних кампаніях для Gucci і Dior, а також з Calvin Klein, Margiela, Fendi, Prada, і цей список можна продовжити. Достатньо сказати, що у хлопця є зв’язки, а бренди і таланти, здається, люблять працювати з ним.
Інтерес Instagram до розкоші тільки зростає, тоді як традиційна реклама, яка все ще становить більшу частину доходів таких великих видавців журналів, як Condé Nast і Hearst, продовжує скорочуватися.
Instagram знає, що шукають рекламодавці класу «люкс», і активно втілює це протягом останніх чотирьох років, публікуючи звіти про цей сегмент, залучаючи фахівців з продажу та креативних лідерів, і навіть розміщує у себе панелі обговорення і проводить інформаційні заходи. За останній рік він запустив формат шопінгу в своїй основній стрічці і в історіях, запустив IGTV, повноформатний відеоканал і канал, який, щойно почав використовувати Барон.
Інтерес Instagram до розкошів тільки зростає, тоді як традиційна реклама, яка все ще становить більшу частину доходів таких великих видавців журналів, як Condé Nast і Hearst, продовжує скорочуватися. Відповідно до нового звіту eMarketer, цього року видатки на цифрову рекламу в США перевищать традиційні, і будуть обчислюватися сумою в понад 129 мільярдів доларів, що становить більш як 54% загального обсягу видатків. Очікується, що Facebook, якому належить Instagram, становитиме 22,1% цих видатків, а це близько 29 мільярдів доларів від загальної суми.