Телегрупа Discovery у кінці 2019-го року звільнила двох українських менеджерів з дистрибуції телеканалів холдингу і закрила представництво в Україні. З початку 2020-го року дистрибуція телеканалів холдингу українськими провайдерами платного телебачення перейшла під управління болгарського представництва холдингу, воно пропонує провайдерам російські версії телеканалів. Причина − невтішні успіхи у дистрибуції телеканалів в Україні. Про це «Телекритиці» повідомили кілька представників провайдерів платного телебачення.
У кінці грудні були звільнені два регіональні менеджери холдингу, які працювали у Києві: Антон Корчемаха, що відповідає за дистрибуцію телеканалів у Прибалтиці та Білорусі, а також Володимир Зінченко, який відповідає за дистрибуцію в Україні. Замість них питаннями дистрибуції займається менеджер болгарського офісу телегрупи Катерина Михайлович, яка перенаправляє українських провайдерів до російськомовного менеджера холдингу у Румунії. Він пропонує українським провайдерам російськомовні версії телеканалів групи.
Володимир Зінченко відмовив «Телекритиці» у коментарі, підтвердивши лише призупинення співпраці з компанією. Наше видання сподівається отримати офіційний коментар від Discovery.
Discovery Networks − одна з перших міжнародних телегруп, яка зайшла на український ринок платного телебачення. Це сталося у 2000 році. Влітку 2016 року компанія закрила свій офіс в Україні (який також відповідав за Молдову, Білорусь і Прибалтику), а також відмовилася від версій двох своїх телеканалів з української рекламою (локальна реклама продавалася на каналах Discovery Channel і ТLC). З того часу у Києві залишилися тільки менеджери з дистрибуції мовників.
Зазначимо, російський підрозділ групи підпорядковується місцевому телехолдингу «Національна медіа група», підконтрольному російському олігархові Юрію Ковальчуку (холдинг володіє частками «Первого канала», CTC Media, РЕН-ТВ, петербурзького «П’ятого каналу» і ряду інших ЗМІ). Головою ради директорів НМГ є Аліна Кабаєва. З 2016-го міжнародні телекомпанії, які працюють у РФ, були змушені продати свої активи у зв’язку зы вступом у силу закону про обмеження іноземної частки у ЗМІ (не більше 20%). Тоді Discovery Networks створила загальну компанію з НМГ − «Медіа Альянс». Пізніше до компанії приєдналися групи Viasat, Sony і Turner Media (Cartoon Network, Boomerang і CNN). Таким чином, компанія НМГ з того часу одноосібно займається дистрибуцією у Росії провідних платних міжнародних телеканалів, а саме їх російськомовних версій.
На міжнародному ринку в останні роки група Discovery тільки розширювалася. У 2015-му холдинг став одноосібним власником французької групи Eurosport, а у 2017-му − придбав американську групу Scripps Networks, яка, зокрема, виступає правовласником платних телеканалів Food Network і Travel Channel (на українському ринку ці канали присутні, але продаються поки окремо від каналів Discovery). Пропозиція Discovery Networks для України у попередні роки містила такі телеканали: Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase, Animal Planet, Investigation Discovery Xtra, Eurosport 1, Eurosport 2 та Eurosport News.
Фото: pixabay
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!