Tilda Publishing
RU
Від трьох співробітників інхаус до мільйонних рекламних бюджетів. 5 кейсів першого року роботи digital-агентства Ланет CLICK
Досвід телеком-провайдера Мережі Ланет у побудові власної експертизи онлайн-просування і створенні діджитал-агентства
Від трьох співробітників інхаус до мільйонних рекламних бюджетів. 5 кейсів першого року роботи digital-агентства Ланет CLICK
Досвід телеком-провайдера Мережі Ланет у побудові власної експертизи онлайн-просування і створенні діджитал-агентства
Сильні інхаус маркетинг-команди – стійкий тренд останніх 5 років. Але не кожен внутрішній підрозділ ризикне еволюціонувати у повноцінний бізнес. Особливо якщо воно є частиною одного з найбільш значущих телеком-провайдерів – Мережі Ланет.

Digital-агентство Ланет CLICK, здобувши досвід й експертизу як маркетингова команда у складі Мережі Ланет, вже рік як обслуговує зовнішніх клієнтів: великі корпорації, середній і малий український бізнес.

«Телекритика» вивчила, як Ланет CLICK вдалося вирости до digital-агенції, які переваги їй дав багаторічний досвід роботи над кейсом Мережі Ланет і наскільки успішним виявився агентський бізнес.
Сильні інхаус маркетинг-команди – стійкий тренд останніх 5 років. Але не кожен внутрішній підрозділ ризикне еволюціонувати у повноцінний бізнес. Особливо якщо воно є частиною одного з найбільш значущих телеком-провайдерів – Мережі Ланет.

Digital-агентство Ланет CLICK, здобувши досвід й експертизу як маркетингова команда у складі Мережі Ланет, вже рік як обслуговує зовнішніх клієнтів: великі корпорації, середній і малий український бізнес.

«Телекритика» вивчила, як Ланет CLICK вдалося вирости до digital-агенції, які переваги їй дав багаторічний досвід роботи над кейсом Мережі Ланет і наскільки успішним виявився агентський бізнес.
Як маркетинг-команда телеком-провайдера стала digital-агентством повного циклу Ланет CLICK

У 2009-2010 рр. сайт став ключовим інструментом продажів, генерації заявок і нових клієнтів. Присутність компанії онлайн стала обов'язковою. Для просування в мережі провайдер спочатку залучав зовнішні агентства. Щоб розширити канали цільового трафіку з пошукових систем, банерних мереж, використовувалася seo-оптимізація сайту, платне просування по цільових запитах і т.д. Саме тоді Ланет вирішив спробувати самостійно просувати себе в мережі.

«Ми вирішили перевірити свої сили й паралельно з роботою агентства самостійно провели рекламну кампанію в Google. За перший місяць ми отримали в три рази більше трафіку, ніж агентство (в рамках того самого бюджету, використовуючи той самий перелік ключових слів).

Після цього експерименту вирішили розвивати digital-експертизу всередині компанії. Перше, з чого ми почали, – навчання персоналу. Через місяць ми сформували бачення, структурували активності й повністю перебудували наш підхід до просування», – коментує перехідний період Микола Андрущенко, керівник Ланет CLICK.

Перш ніж вийти на ринок як агенція, внутрішня команда майбутнього Ланет CLICK накопичувала експертизу майже 10 років. Увібравши всі тонкощі роботи просування телеком-провайдера, нове агентство почало шукати зовнішніх замовників. Своїми основними клієнтами Ланет CLICK вважає середній і великий бізнес, а також компанії, які не бачать необхідності утримувати власний ресурс для просування. Агентство також працює з малим бізнесом – зараз у портфелі Ланет CLICK є невеликі регіональні компанії.

Як маркетинг-команда телеком-провайдера стала digital-агентством повного циклу Ланет CLICK
У 2009-2010 рр. сайт став ключовим інструментом продажів, генерації заявок і нових клієнтів. Присутність компанії онлайн стала обов'язковою. Для просування в мережі провайдер спочатку залучав зовнішні агентства. Щоб розширити канали цільового трафіку з пошукових систем, банерних мереж, використовувалася seo-оптимізація сайту, платне просування по цільових запитах і т.д. Саме тоді Ланет вирішив спробувати самостійно просувати себе в мережі.

«Ми вирішили перевірити свої сили й паралельно з роботою агентства самостійно провели рекламну кампанію в Google. За перший місяць ми отримали в три рази більше трафіку, ніж агентство (в рамках того самого бюджету, використовуючи той самий перелік ключових слів).

Після цього експерименту вирішили розвивати digital-експертизу всередині компанії. Перше, з чого ми почали, – навчання персоналу. Через місяць ми сформували бачення, структурували активності й повністю перебудували наш підхід до просування», – коментує перехідний період Микола Андрущенко, керівник Ланет CLICK.

Перш ніж вийти на ринок як агенція, внутрішня команда майбутнього Ланет CLICK накопичувала експертизу майже 10 років. Увібравши всі тонкощі роботи просування телеком-провайдера, нове агентство почало шукати зовнішніх замовників. Своїми основними клієнтами Ланет CLICK вважає середній і великий бізнес, а також компанії, які не бачать необхідності утримувати власний ресурс для просування. Агентство також працює з малим бізнесом – зараз у портфелі Ланет CLICK є невеликі регіональні компанії.
SEO-кейс
Провести «переїзд» сайту, поліпшити трафік і позиції у видачі
Замовник: Tелеком-провайдер
SEO-КЕЙС
Провести «переїзд» сайту, поліпшити трафік і позиції у видачі
Замовник:
Tелеком-провайдер
Проблема
Телеком-провайдер Ланет вирішив перевести сайт на нову CMS без втрати трафіку й позицій у видачі. Агентству Ланет CLICK потрібно було перенести структуру із звичайного багатосторінкового сайту на односторінковий і здійснити «переїзд» з піддоменів на основний домен.

Ситуація ускладнювалася значною конкуренцією в ніші інтернет-послуг, оскільки сайт Ланет конкурує у видачі з іншими великими гравцями ринку як у сфері провайдерських послуг і телекомунікацій, так і з гравцями зі сфери послуг мобільного зв'язку.



Рішення
«З точки зору SEO, робота з SPA сама по собі нестандартна. Запуску передував процес інтенсивної підготовки і співпраці команд SEO-фахівців і розробників, який включав підбір і впровадження технічних рішень для якісного та повного індексування нового сайту. Ми приділили велику увагу адаптивності під мобільні пристрої, швидкості роботи сайту та функціоналу. Все це відобразилося на позиціях сайту в органічній видачі після його перезапуску», – коментує Микола Андрущенко, керівник Ланет CLICK.

Щоб не втратити потік потенційних клієнтів, при перенесенні сайту було зроблено наступне:

1. Вивантаження для всіх сторінок і всього контенту, проіндексованого на старому сайті.

2. Перенесення title, description, заголовків і контенту сторінок, які збереглися в рамках нової структури.

3. Формування списків перенаправлень для збереження ранжування і потоків трафіку у випадках зі сторінками, які піддалися змінам в новій структурі.

Перший запуск проводився на тестовому сайті, повністю закритому для індексації, щоб уникнути дублювання в індексі. Процес «переїзду» супроводжувався ретельним SEO-аудитом і перевіркою ключових аспектів.

При перенесенні піддоменів і сторінок перевірялися такі елементи технічної оптимізації:

1. Правильність налаштування атрибутів.

2. Швидкість завантаження нового сайту.

3. Коректність Sitemap.xml і Robots.txt.

4. Щоб уникнути псевдо-дублювання – відпрацювання символів верхнього і нижнього регістрів, спецсимволів і т.п. в url-адресах сторінок.

5. Збереження внутрішнього перелінкування і мікророзмітки.


Результат
Перенесення сайту на основний домен було проведено якісно, в результаті чого на момент переїзду збереглися всі позиції у видачі й обсяги органічного трафіку. Це дозволило проводити подальшу оптимізацію й протягом року збільшити органічний трафік в 2 рази. Трафік з піддоменів вдалося успішно перевести на категорії основного сайту. Надалі позиції видачі в регіонах істотно покращилися.

З ростом органічного трафіку збільшилася кількість лідів і замовлень.
Проблема
Телеком-провайдер Ланет вирішив перевести сайт на нову CMS без втрати трафіку й позицій у видачі. Агентству Ланет CLICK потрібно було перенести структуру із звичайного багатосторінкового сайту на односторінковий і здійснити «переїзд» з піддоменів на основний домен.

Ситуація ускладнювалася значною конкуренцією в ніші інтернет-послуг, оскільки сайт Ланет конкурує у видачі з іншими великими гравцями ринку як у сфері провайдерських послуг і телекомунікацій, так і з гравцями зі сфери послуг мобільного зв'язку.
Рішення
«З точки зору SEO, робота з SPA сама по собі нестандартна. Запуску передував процес інтенсивної підготовки і співпраці команд SEO-фахівців і розробників, який включав підбір і впровадження технічних рішень для якісного та повного індексування нового сайту. Ми приділили велику увагу адаптивності під мобільні пристрої, швидкості роботи сайту та функціоналу. Все це відобразилося на позиціях сайту в органічній видачі після його перезапуску», – коментує Микола Андрущенко, керівник Ланет CLICK.

Щоб не втратити потік потенційних клієнтів, при перенесенні сайту було зроблено наступне:

1. Вивантаження для всіх сторінок і всього контенту, проіндексованого на старому сайті.

2. Перенесення title, description, заголовків і контенту сторінок, які збереглися в рамках нової структури.

3. Формування списків перенаправлень для збереження ранжування і потоків трафіку у випадках зі сторінками, які піддалися змінам в новій структурі.

Перший запуск проводився на тестовому сайті, повністю закритому для індексації, щоб уникнути дублювання в індексі. Процес «переїзду» супроводжувався ретельним SEO-аудитом і перевіркою ключових аспектів.

При перенесенні піддоменів і сторінок перевірялися такі елементи технічної оптимізації:

1. Правильність налаштування атрибутів.

2. Швидкість завантаження нового сайту.

3. Коректність Sitemap.xml і Robots.txt.

4. Щоб уникнути псевдо-дублювання – відпрацювання символів верхнього і нижнього регістрів, спецсимволів і т.п. в url-адресах сторінок.

5. Збереження внутрішнього перелінкування і мікророзмітки.
Результат
Перенесення сайту на основний домен було проведено якісно, в результаті чого на момент переїзду збереглися всі позиції у видачі й обсяги органічного трафіку. Це дозволило проводити подальшу оптимізацію й протягом року збільшити органічний трафік в 2 рази. Трафік з піддоменів вдалося успішно перевести на категорії основного сайту. Надалі позиції видачі в регіонах істотно покращилися.

З ростом органічного трафіку збільшилася кількість лідів і замовлень.

Чому власне digital-агентство – вибір не для кожного
Спокуса створити власне маркетингове агентство виникає у будь-якої великої компанії в момент її активного росту. Але для рішучого кроку потрібні не тільки значні напрацювання в експертизі, а й розуміння проблем клієнта на рівні своїх власних. «Основна проблема, з якою зіштовхується більшість підрядників (і ми відчули це на собі) – закритість процесів digital-маркетингу в цілому, непрозорість звітів, які надають агентства. З нашого досвіду, велика проблема у відносинах між компаніями і рекламними агентствами – клієнти не розуміють, що стоїть за цифрами у звітах», – розповідає Микола Андрущенко.

Одною з основних своїх переваг, поряд з експертністю, Ланет CLICK вважає абсолютну чесність і прозорість у відносинах з клієнтом. Адже, не маючи доступу до джерел інформації і не розуміючи, як трактувати й аналізувати статистику, клієнти отримують результат, який їх, м'яко кажучи, дивує. У результаті всі сторони процесу залишаються незадоволеними, і може виникнути хибна думка, що онлайн погано працює на потреби бізнесу.

Ланет CLICK веде всю роботу в акаунтах і рекламних кабінетах, до яких у клієнтів є доступ, – так у замовника є можливість моніторити весь процес від початку до кінця. Якщо клієнт приймає рішення припинити співпрацю, агентство передає всі дані клієнту, консультує, які у нього можуть бути подальші кроки в онлайн-просуванні. Можна сказати, що такий підхід занадто альтруїстичний: навіщо навчати власного наймача? Але, як показує досвід зрілих ринків, добре поінформований клієнт краще усвідомлює можливості, які дає маркетинг.

«Коли ми почали працювати як агентство, відразу стали позиціонувати себе відкритими й прозорими партнерами. Ми все робимо на базі клієнтських кабінетів і акаунтів, роз'яснюємо клієнту в деталях, що відбувається, і завжди залишаємо йому можливість забрати всі напрацювання й почати просування свого бізнесу самостійно. Звичайно, є ризик, що, маючи наочні приклади, клієнт швидко навчиться й почне робити все самотужки. Але ми вважаємо, що саме таке ставлення до роботи показує нашу прозорість», – продовжує Микола Андрущенко.
Чому власне digital-агентство – вибір не для кожного
Спокуса створити власне маркетингове агентство виникає у будь-якої великої компанії в момент її активного росту. Але для рішучого кроку потрібні не тільки значні напрацювання в експертизі, а й розуміння проблем клієнта на рівні своїх власних. «Основна проблема, з якою зіштовхується більшість підрядників (і ми відчули це на собі) – закритість процесів digital-маркетингу в цілому, непрозорість звітів, які надають агентства. З нашого досвіду, велика проблема у відносинах між компаніями і рекламними агентствами – клієнти не розуміють, що стоїть за цифрами у звітах», – розповідає Микола Андрущенко.

Одною з основних своїх переваг, разом з експертністю, Ланет CLICK вважає абсолютну чесність і прозорість у відносинах з клієнтом. Адже, не маючи доступу до джерел інформації і не розуміючи, як трактувати й аналізувати статистику, клієнти отримують результат, який їх, м'яко кажучи, дивує. У результаті всі сторони процесу залишаються незадоволеними, і може виникнути хибна думка, що онлайн погано працює на потреби бізнесу.

Ланет CLICK веде всю роботу в акаунтах і рекламних кабінетах, до яких у клієнтів є доступ, – так у замовника є можливість моніторити весь процес від початку до кінця. Якщо клієнт приймає рішення припинити співпрацю, агентство передає всі дані клієнту, консультує, які у нього можуть бути подальші кроки в онлайн-просуванні. Можна сказати, що такий підхід занадто альтруїстичний: навіщо навчати власного наймача? Але, як показує досвід зрілих ринків, добре поінформований клієнт краще усвідомлює можливості, які дає маркетинг.

«Коли ми почали працювати як агентство, відразу стали позиціонувати себе відкритими й прозорими партнерами. Ми все робимо на базі клієнтських кабінетів і акаунтів, роз'яснюємо клієнту в деталях, що відбувається, і завжди залишаємо йому можливість забрати всі напрацювання й почати просування свого бізнесу самостійно. Звичайно, є ризик, що, маючи наочні приклади, клієнт швидко навчиться й почне робити все самотужки. Але ми вважаємо, що саме таке ставлення до роботи показує нашу прозорість», – продовжує Микола Андрущенко.
Дмитро Білецький
Business Development & Sales Ланет CLICK
«У Ланет CLICK власна команда фахівців, немає співробітників на аутсорсі. Кожен в агентстві володіє всією інформацією про те, як розвивається проект і які будуть подальші кроки. Найбільша перевага такої роботи – повний цикл усіх сервісів»
Дмитро Білецький
Business Development & Sales Ланет CLICK
«У Ланет CLICK власна команда фахівців, немає співробітників на аутсорсі. Кожен в агентстві володіє всією інформацією про те, як розвивається проект і які будуть подальші кроки. Найбільша перевага такої роботи – повний цикл усіх сервісів»

На сьогодні Ланет CLICK має одну з найважливіших експертиз на digital-ринку – знання, який контент і в яких каналах варто поширювати, щоб отримати ефект у вигляді потенційних клієнтів (лідів). Агентство володіє всім необхідним інструментарієм для повного циклу ефективної бренд-комунікації. Наприклад, клієнтам, які ще не визначилися, який меседж і для якої аудиторії потрібно транслювати, маркетологи допомагають обрати напрямок, створюють креатив і відстежують результати проведеної кампанії. Якщо клієнт вже має стратегію, створюється спільний план дій, підбираються інструменти, необхідні для досягнення поставлених цілей. Головний девіз команди Ланет CLICK – дати клієнту максимальний ефект при реалістичному бюджеті. Саме так агентство стає корисним посередником між споживачем і компанією-замовником.

Ще один важливий нюанс: у Ланет CLICK власна команда фахівців, немає співробітників на аутсорсі. Спілкування експертів з клієнтами відбувається через проджект-менеджерів, і якщо є необхідність – клієнт може в будь-який момент обговорити питання, які виникли. Кожен співробітник агентства володіє всією інформацією про те, як розвивається проект і які будуть подальші кроки. Найбільша перевага такої роботи – повний цикл всіх каналів просування: SЕО, РРС, SMM, email-маркетинг та інші. Кожному клієнту пропонується повний цикл просування: від генерації ідеї до вироблення великої багатоканальної комунікаційної стратегії. Агентство надає навіть таку вузькопрофільну послугу, як моушн-дизайн, також є окремий продакшн з повним циклом фото- і відеозйомки з пре- і пост-продакшеном. Також є власний пул професійних редакторів, які займаються створенням різного контенту.
На сьогодні Ланет CLICK має одну з найважливіших експертиз на digital-ринку – знання, який контент і в яких каналах варто поширювати, щоб отримати ефект у вигляді потенційних клієнтів (лідів). Агентство володіє всім необхідним інструментарієм для повного циклу ефективної бренд-комунікації. Наприклад, клієнтам, які ще не визначилися, який меседж і для якої аудиторії потрібно транслювати, маркетологи допомагають обрати напрямок, створюють креатив і відстежують результати проведеної кампанії. Якщо клієнт вже має стратегію, створюється спільний план дій, підбираються інструменти, необхідні для досягнення поставлених цілей. Головний девіз команди Ланет CLICK – дати клієнту максимальний ефект при реалістичному бюджеті. Саме так агентство стає корисним посередником між споживачем і компанією-замовником.

Ще один важливий нюанс: у Ланет CLICK власна команда фахівців, немає співробітників на аутсорсі. Спілкування експертів з клієнтами відбувається через проджект-менеджерів, і якщо є необхідність – клієнт може в будь-який момент обговорити питання, які виникли. Кожен співробітник агентства володіє всією інформацією про те, як розвивається проект і які будуть подальші кроки. Найбільша перевага такої роботи – повний цикл всіх каналів просування: SЕО, РРС, SMM, email-маркетинг та інші. Кожному клієнту пропонується повний цикл просування: від генерації ідеї до вироблення великої багатоканальної комунікаційної стратегії. Агентство надає навіть таку вузькопрофільну послугу, як моушн-дизайн, також є окремий продакшн з повним циклом фото- і відеозйомки з пре- і пост-продакшеном. Також є власний пул професійних редакторів, які займаються створенням різного контенту.
Кейс по email-маркетингу
Збільшити продажі за допомогою розсилок на 400%
Замовник: Інтернет-магазин
КЕЙС ПО EMAIL-МАРКЕТИНГУ
Збільшити продажі за допомогою розсилок на 400%
Замовник:
Інтернет-магазин

Проблема
У клієнта вже була існуюча база електронних адрес, але канал виконував більше комунікаційну роль. Перед Ланет CLICK стояло завдання зробити з нього повноцінний інструмент продажів.


Рішення
Першим кроком був запуск системи автоматизованих email-повідомлень – розсилки транзакційних листів, які супроводжують продажі: підтвердження реєстрації або покупки, заміна паролю і т.д. Паралельно була введена сегментована розсилка, яка за хронологією співпадала зі значущими календарними подіями (Хелловін й інші великі свята, дати релізів нових смартфонів і т.д.), з пропозиціями акційних товарів.

Згодом були додані тематичні розсилки на інформаційну тематику з блогу компанії і щотижнева сегментована товарна розсилка. Одночасно була запущена серія welcome-листів, розрахована на нових клієнтів, які послідовно отримували листи з інформацією про переваги магазину, цікаві персональні пропозиції і т.п. Ця серія істотно збільшила обсяг продажів.

На наступному етапі проекту розсилка була доповнена новими форматами – проведена серія експериментів над наповненням, оформленням і частотою розсилки промо-серій. У результаті визначилися оптимальні умови, за яких середній чек збільшився на 40%, в грошовому еквіваленті – приріст в 400%.

Наступним етапом проекту стала серія листів з метою реактивації, яка допомогла повернути 10% користувачів.


Результат
Канал, який використовувався клієнтом переважно для комунікацій, перетворився в прибутковий канал продажів, середній чек збільшився майже наполовину, а зростання обсягу продажів у порівнянні зі стартовим періодом склав 400%.
Проблема
У клієнта вже була існуюча база електронних адрес, але канал виконував більше комунікаційну роль. Перед Ланет CLICK стояло завдання зробити з нього повноцінний інструмент продажів.
Рішення
Першим кроком було введення масової розсилки з пропозиціями акційних товарів, яка за хронологією співпадала з великими календарними подіями. Хелловін та інші свята, дати релізів нових смартфонів і т.д. Паралельно з розсилками акційних пропозицій була запущена система автоматизованих email-повідомлень – розсилки транзакційних листів, які супроводжують продажі: підтвердження реєстрації або покупки, заміна паролю і т.д.

Згодом були додані тематичні розсилки на інформаційну тематику з блогу компанії і щотижнева сегментована товарна розсилка. Одночасно була запущена серія welcome-листів, розрахована на нових клієнтів, які послідовно отримували листи з інформацією про переваги магазину, цікаві персональні пропозиції і т.п. Ця серія істотно збільшила обсяг продажів.

На наступному етапі проекту розсилка була доповнена новими форматами – проведена серія експериментів над наповненням, оформленням і частотою розсилки промо-серій. У результаті визначилися оптимальні умови, за яких середній чек збільшився на 40%, в грошовому еквіваленті – приріст в 400%.

Наступним етапом проекту стала серія листів з метою реактивації, яка допомогла повернути 10% користувачів.

Результат
Канал, який використовувався клієнтом переважно для комунікацій, перетворився в прибутковий канал продажів, середній чек збільшився майже наполовину, а зростання обсягу продажів у порівнянні зі стартовим періодом склав 400%.

Біль українського бізнес-середовища – пошук лідів
Ланет CLICK працює з різними бюджетами та різними типами задач. Серед клієнтів є представники малого і середнього бізнесу, а це дуже великий за місткістю ринок, і поки що він не охоплений великими агентствами, орієнтованими на великий бізнес. «Це клієнти, яким не вистачає експертизи і кому потрібна реальна допомога на кожному етапі. Їх задача дуже проста: їм потрібні реальні контакти і реальні продажі. Також у нас дуже хороший досвід роботи із забудовниками і ринком девелопменту. А це дуже вимогливі клієнти. І вони ставлять цілком конкретне завдання – знайти правильні канали комунікації та отримати ліди. Такі клієнти, лише один раз відчувши ефективність від співпраці з нами, залишаються з агентством надовго. А якщо з нашою допомогою зростає бізнес клієнта – ростуть і бюджети на діджитал. Це дуже проста й очевидна закономірність. Як наслідок – довгострокове партнерство», – стверджує Дмитро Білецький, Business Development & Sales Ланет CLICK. Також агентство досить успішно працює з інтернет-магазинами, цілеспрямовано фокусуючись на певній аудиторії, будує ком'юніті і різні співтовариства в соцмережах, що дуже важливо для брендів з точки зору комунікації та залучення уваги до свого продукту або сервісу.

Біль українського бізнес-середовища – пошук лідів
Ланет CLICK працює з різними бюджетами та різними типами задач. Серед клієнтів є представники малого і середнього бізнесу, а це дуже великий за місткістю ринок, і поки що він не охоплений великими агентствами, орієнтованими на великий бізнес. «Це клієнти, яким не вистачає експертизи і кому потрібна реальна допомога на кожному етапі. Їх задача дуже проста: їм потрібні реальні контакти і реальні продажі. Також у нас дуже хороший досвід роботи із забудовниками і ринком девелопменту. А це дуже вимогливі клієнти. І вони ставлять цілком конкретне завдання – знайти правильні канали комунікації та отримати ліди. Такі клієнти, лише один раз відчувши ефективність від співпраці з нами, залишаються з агентством надовго. А якщо з нашою допомогою зростає бізнес клієнта – ростуть і бюджети на діджитал. Це дуже проста й очевидна закономірність. Як наслідок – довгострокове партнерство», – стверджує Дмитро Білецький, Business Development & Sales Ланет CLICK. Також агентство досить успішно працює з інтернет-магазинами, цілеспрямовано фокусуючись на певній аудиторії, будує ком'юніті і різні співтовариства в соцмережах, що дуже важливо для брендів з точки зору комунікації та залучення уваги до свого продукту або сервісу.
targeting-кейc
Знизити ціну ліда в 2,3 рази і збільшити кількість замовлень на 50%
Замовник: Житловий комплекс комфорт-класу
TARGETING-КЕЙC
Знизити ціну ліда в 2,3 рази і збільшити кількість замовлень на 50%
Замовник:
Житловий комплекс комфорт-класу

Проблема
Велика будівельна компанія, яка займається будівництвом житлової та комерційної нерухомості в Україні, зіткнулася з проблемою генерації лідів для свого нового об'єкта – великого житлового комплексу, побудованого в густонаселеному районі Києва, поблизу метро і паркової зони.

Перед агентством Ланет CLICK стояла задача налаштувати таргетовану рекламну кампанію так, щоб згенерувати ліди в достатній для клієнта кількості при певному бюджеті. Потенційні покупці – практичні молоді люди і сім'ї з доходом вище середнього, а також інвестори, які хочуть отримувати пасивний дохід.


Рішення
Було прийнято рішення оптимізувати таргетовану рекламну кампанію зі збору лідів в Instagram, застосувати поетапне тестування.

Етапи і механіка:

1. Для створення рекламних повідомлень були відібрані три акції, розміщені клієнтом на сайті. Вони відрізнялися тим, що пропонували істотну знижку або унікальні умови розстрочки.

2. Для кожної пропозиції був розроблений пакет графічних макетів з різною кольоровою гамою, сюжетами, плашками та іншими відмінностями, з адаптацією під стрічку Instagram та сторіз.

3. Після сегментації цільової аудиторії були запущені паралельні групи рекламних оголошень: на широку аудиторію (сегментовану за демографією та геопозиціюванням) і на більш вузьку, яка враховувала інтереси і поведінкові фактори.

4. За результатами кампаній бюджет був перерозподілений на найбільш ефективні сегменти цільових аудиторій і найбільш ефективні пропозиції.

«Ми виділили найбільш активні плейсменти і перейшли до тестування тизерної частини кампанії. Статистика показувала два офери, на які цільова аудиторія реагувала найкраще, тому ми зосередилися на них. Для цього ми перерозподілили бюджет на користь більш ефективних груп оголошень, додали нові варіанти тизерів з новими графічними макетами й продовжили рекламну кампанію», – коментує Микола Андрущенко, керівник Ланет CLICK.


Результат
Завдяки первинній оптимізації, ціна ліда знизилася в 2,3 рази, було забезпечено стабільне зростання кількості замовлень на 50% у порівнянні з попередніми періодами. Також триває робота з пошуку нових ефективних сегментів цільових аудиторій, проводяться експерименти з контентом оголошень.
Проблема
Велика будівельна компанія, яка займається будівництвом житлової та комерційної нерухомості в Україні, зіткнулася з проблемою генерації лідів для свого нового об'єкта – великого житлового комплексу, побудованого в густонаселеному районі Києва, поблизу метро і паркової зони.

Перед агентством Ланет CLICK стояла задача налаштувати таргетовану рекламну кампанію так, щоб згенерувати ліди в достатній для клієнта кількості при певному бюджеті. Потенційні покупці – практичні молоді люди і сім'ї з доходом вище середнього, а також інвестори, які хочуть отримувати пасивний дохід.
Рішення
Було прийнято рішення оптимізувати таргетовану рекламну кампанію зі збору лідів в Instagram, застосувати поетапне тестування.

Етапи і механіка:

1. Для створення рекламних повідомлень були відібрані три акції, розміщені клієнтом на сайті. Вони відрізнялися тим, що пропонували істотну знижку або унікальні умови розстрочки.

2. Для кожної пропозиції був розроблений пакет графічних макетів з різною кольоровою гамою, сюжетами, плашками та іншими відмінностями, з адаптацією під стрічку Instagram та сторіз.

3. Після сегментації цільової аудиторії були запущені паралельні групи рекламних оголошень: на широку аудиторію (сегментовану за демографією та геопозиціюванням) і на більш вузьку, яка враховувала інтереси і поведінкові фактори.

4. За результатами кампаній бюджет був перерозподілений на найбільш ефективні сегменти цільових аудиторій і найбільш ефективні пропозиції.

«Ми виділили найбільш активні плейсменти і перейшли до тестування тизерної частини кампанії. Статистика показувала два офери, на які цільова аудиторія реагувала найкраще, тому ми зосередилися на них. Для цього ми перерозподілили бюджет на користь більш ефективних груп оголошень, додали нові варіанти тизерів з новими графічними макетами й продовжили рекламну кампанію», – коментує Микола Андрущенко, керівник Ланет CLICK.
Результат
Завдяки первинній оптимізації, ціна ліда знизилася в 2,3 рази, було забезпечено стабільне зростання кількості замовлень на 50% у порівнянні з попередніми періодами. Також триває робота з пошуку нових ефективних сегментів цільових аудиторій, проводяться експерименти з контентом оголошень.
Кейс PPC
Збільшити ефективність реклами Google Ads більше, ніж удвічі
Замовник: Житловий комплекс комфорт-класу
КЕЙС PPC
Збільшити ефективність реклами Google Ads більше, ніж удвічі
Замовник:
Житловий комплекс комфорт-класу

Проблема
Житловий комплекс комфорт-класу в Києві, розташований недалеко від метро, тривалий час самостійно просував свої послуги через Google Ads. Серед основних проблем, з якими клієнт звернувся до Ланет CLICK, – низький рівень конверсії й висока ціна контакту.


Рішення
Було прийнято рішення в першу чергу зосередитися на оптимізації пошукових рекламних кампаній, а також посилити найбільш ефективні активності в медійній мережі партнерських майданчиків Google (КММ).

Що було зроблено:

1. Запроваджено новий підхід до стратегії призначення ставок, спрямований на максимум конверсій, проведена поглиблена сегментація розширеного семантичного ядра, додані адаптивні пошукові оголошення, вдосконалені механізми по роботі з нецільовим трафіком.

2. Розширено семантичне ядро запитами на українській мові.

3. Впроваджено автоматизовані скрипти.

4. Проведене поглиблене опрацювання ключових слів з назвами геолокацій.


Результат
У результаті вдалося зменшити ціну за клік і збільшити ефективність ключових слів, а також істотно покращити співвідношення витраченого бюджету та конверсії:

  • Приріст конверсії на 241%;
  • Зменшення ціни на 55,29%.
Стійка позитивна динаміка спостерігається вже протягом декількох місяців.

«У цьому кейсі добре показали себе ключові слова, які містили назви деталізованих геолокацій – ці запити мали більш високий рівень конверсії. Стосовно брендових запитів – необхідно шукати ідеальний баланс, щоб пошуковий трафік не конкурував з вашою органікою. У цьому кейсі брендові запити мали високий рівень конверсії і були найдешевшими, тому ми оптимізували кампанію за вищевказаними принципами», – коментує Микола Андрущенко, керівник Ланет CLICK.
Проблема
Житловий комплекс комфорт-класу в Києві, розташований недалеко від метро, тривалий час самостійно просував свої послуги через Google Ads. Серед основних проблем, з якими клієнт звернувся до Ланет CLICK, – низький рівень конверсії й висока ціна контакту.
Рішення
Було прийнято рішення в першу чергу зосередитися на оптимізації пошукових рекламних кампаній, а також посилити найбільш ефективні активності в медійній мережі партнерських майданчиків Google (КММ).

Що було зроблено:

1. Запроваджено новий підхід до стратегії призначення ставок, спрямований на максимум конверсій, проведена поглиблена сегментація розширеного семантичного ядра, додані адаптивні пошукові оголошення, вдосконалені механізми по роботі з нецільовим трафіком.

2. Розширено семантичне ядро запитами на українській мові.

3. Впроваджено автоматизовані скрипти.

4. Проведене поглиблене опрацювання ключових слів з назвами геолокацій.

Результат
У результаті вдалося зменшити ціну за клік і збільшити ефективність ключових слів, а також істотно покращити співвідношення витраченого бюджету та конверсії:

  • Приріст конверсії на 241%;
  • Зменшення ціни на 55,29%.
Стійка позитивна динаміка спостерігається вже протягом декількох місяців.

«У цьому кейсі добре показали себе ключові слова, які містили назви деталізованих геолокацій – ці запити мали більш високий рівень конверсії. Стосовно брендових запитів – необхідно шукати ідеальний баланс, щоб пошуковий трафік не конкурував з вашою органікою. У цьому кейсі брендові запити мали високий рівень конверсії і були найдешевшими, тому ми оптимізували кампанію за вищевказаними принципами», – коментує Микола Андрущенко, керівник Ланет CLICK.
Instagram-кейс
Збільшити кількість взаємодій з аудиторією в 100 разів
Замовник: Інтернет-магазин електроніки
INSTAGRAM-КЕЙС
Збільшити кількість взаємодій з аудиторією в 100 разів
Замовник:
Інтернет-магазин електроніки

Проблема
До співпраці з Ланет CLICK інтернет-магазин електроніки практикував залучення користувачів на Instagram-сторінку за допомогою «сірих» методів накрутки – масфоловінгу та маслайкінгу. Тому серед шанувальників сторінки було багато акаунтів, чиї власники не були зацікавлені в продуктах компанії. Як результат – відсутність взаємодії бренду з аудиторією в Instagram, низьке знання бренду серед цільової аудиторії. Перед агентством Ланет CLICK стояла задача збільшити аудиторію Instagram-сторінки й залучити її в бренд-комунікацію.


Рішення
Першочергова задача в ситуації, коли аудиторія сторінки залучена за допомогою неетичних технологій, – привести «живу» якісну аудиторію. І лише після цього – збільшити її кількісний показник. Було прийнято рішення запустити рекламну кампанію на основну цільову аудиторію бренду.

«Правильно визначити цільову аудиторію бренду, а значить і сторінок в соціальних мережах – дуже важливий момент. У цьому кейсі ми визначили її спільними зусиллями з клієнтом. Це молоді люди 18-24 років, для яких функціональність і практичність – найбільш значущі характеристики при виборі товару. Все – від покупки гаджету до вибору концепції – має відповідати цим двом параметрам. У роботі з такою аудиторією важливо бути постійно на зв'язку, вміти роз'яснювати характеристики продуктів, які цікавлять споживача», – коментує Микола Андрущенко, керівник Ланет CLICK.

У процесі роботи була розроблена стратегія контентного просування акаунта, створені рубрики. Щотижня викладалося по 10 публікацій (Feed + Stories), мінімум раз на місяць проводилися конкурси-розіграші.

«Ми ретельно відстежували реакцію аудиторії на теми публікацій, вдосконалювали рубрики, залишаючи найефективніші формати. Нові задачі по створенню контенту адаптували згідно отриманого досвіду. Дуже успішними виявилися меми та картинки, в яких зіставлялися продукти-антагоністи. Ми активно комунікували з нашою аудиторією в коментарях і за допомогою direct messages», – каже Микола Андрущенко, керівник Ланет CLICK.


Результат
Чітко розуміючи потреби цільової аудиторії і регулярно публікуючи контент, вдалося збільшити охоплення Instagram-акаунта і кількість взаємодій зі сторінкою в 100 разів. Протягом року ведення акаунта вдалося поліпшити такі показники:

Приріст аудиторії: +34%;

Охоплення аудиторії за місяць: +99,3%;

Покази за 1 місяць: +98,8%;

Залучення: +90,25%.
Проблема
До співпраці з Ланет CLICK інтернет-магазин електроніки практикував залучення користувачів на Instagram-сторінку за допомогою «сірих» методів накрутки – масфоловінгу та маслайкінгу. Тому серед шанувальників сторінки було багато акаунтів, чиї власники не були зацікавлені в продуктах компанії. Як результат – відсутність взаємодії бренду з аудиторією в Instagram, низьке знання бренду серед цільової аудиторії. Перед агентством Ланет CLICK стояла задача збільшити аудиторію Instagram-сторінки й залучити її в бренд-комунікацію.
Рішення
Першочергова задача в ситуації, коли аудиторія сторінки залучена за допомогою неетичних технологій, – привести «живу» якісну аудиторію. І лише після цього – збільшити її кількісний показник. Було прийнято рішення запустити рекламну кампанію на основну цільову аудиторію бренду.

«Правильно визначити цільову аудиторію бренду, а значить і сторінок в соціальних мережах – дуже важливий момент. У цьому кейсі ми визначили її спільними зусиллями з клієнтом. Це молоді люди 18-24 років, для яких функціональність і практичність – найбільш значущі характеристики при виборі товару. Все – від покупки гаджету до вибору концепції – має відповідати цим двом параметрам. У роботі з такою аудиторією важливо бути постійно на зв'язку, вміти роз'яснювати характеристики продуктів, які цікавлять споживача», – коментує Микола Андрущенко, керівник Ланет CLICK.

У процесі роботи була розроблена стратегія контентного просування акаунта, створені рубрики. Щотижня викладалося по 10 публікацій (Feed + Stories), мінімум раз на місяць проводилися конкурси-розіграші.

«Ми ретельно відстежували реакцію аудиторії на теми публікацій, вдосконалювали рубрики, залишаючи найефективніші формати. Нові задачі по створенню контенту адаптували згідно отриманого досвіду. Дуже успішними виявилися меми та картинки, в яких зіставлялися продукти-антагоністи. Ми активно комунікували з нашою аудиторією в коментарях і за допомогою direct messages», – каже Микола Андрущенко, керівник Ланет CLICK.
Результат
Чітко розуміючи потреби цільової аудиторії і регулярно публікуючи контент, вдалося збільшити охоплення Instagram-акаунта і кількість взаємодій зі сторінкою в 100 разів. Протягом року ведення акаунта вдалося поліпшити такі показники:

Приріст аудиторії: +34%;

Охоплення аудиторії за місяць: +99,3%;

Покази за 1 місяць: +98,8%;

Залучення: +90,25%.


Ланет CLICK заточене на використання рекламних інструментів Google і Facebook у синергії з управлінням і розвитком цільової аудиторії бренду клієнта. У своїй роботі агентство не використовує абонентську базу Мережі Ланет. Але є можливість робити крос-маркетингові проекти, якщо доцільно залучати таку аудиторію.

Для ефективної комунікації експерти агентства оптимізують форми, креативи і меседжі, щоб мінімізувати ціну контакту. Як показує досвід, це завжди дуже влучні точкові інтеграції та взаємодії. Це ключовий момент у роботі з девелоперами, тому що мова йде про величезні аудиторії, коли ціна контакту є ключовим критерієм вибору.
Ланет CLICK заточене на використання рекламних інструментів Google і Facebook у синергії з управлінням і розвитком цільової аудиторії бренду клієнта. У своїй роботі агентство не використовує абонентську базу Мережі Ланет. Але є можливість робити крос-маркетингові проекти, якщо доцільно залучати таку аудиторію.

Для ефективної комунікації експерти агентства оптимізують форми, креативи і меседжі, щоб мінімізувати ціну контакту. Як показує досвід, це завжди дуже влучні точкові інтеграції та взаємодії. Це ключовий момент у роботі з девелоперами, тому що мова йде про величезні аудиторії, коли ціна контакту є ключовим критерієм вибору.
Микола Андрущенко
керівник Ланет CLICK
«Основний KPI у процесі роботи – зниження витрат замовника і збільшення ефективності рекламної кампанії»
Микола Андрущенко
керівник Ланет CLICK
«Основний KPI у процесі роботи – зниження витрат замовника і збільшення ефективності рекламної кампанії»
Текст: Ксенія Ліснича, Альона Могилевець
Дизайн та верстка: Катерина Медвідь